  • Data: 2017-12-22 12:05:05
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > No to szczerze: co to za firma? Toż to umowa śmieciowa pod pozorem firmy. lol

    Tak sie sklada ze ta "umowa smieciowa' (tak naprawde to _nigdy_ nie bylem zatrudniony
    na umowie smieciowej - dzis tez) wykonywala _samodzielnie/jednoosobowo_ przeniesienie
    DOS-owego
    defBank Asseco na Unix (Sun Solaris) z przejciem z 16-32bit i ze zmiana bazy danych
    (Btrieve-c-tree)
    na 100+ istniejacych bankach (w tym killka duzych) i to jako umowe o dzielo z
    klauzula _osobistej_
    odpowiedzialnosci materialnej za wszelkie bledy softu i stad wynikle skutki.
    Podmiana nastapila on-line i do dzis pamietam te 3 grudniowe noce i pizame w paski
    kupiona "jakby
    co".

    Slawciu zapewniam Cie ze z Twoja wiedza i podejsciem pos..ł bys sie w pory ze strachu
    a nie wykonal
    podobny projekt/robote.

    > Co do języków: to nie znasz SAKO, Snobolu, APL i Lua. Poważne luki w kompetencjach.

    "Powazne hehe :) Uj slawciu, nie gryz jak "ratlerek" bo sie zwyczajnie osmieszasz.

    SAKO faktycznie nie znam.

    Doczytaj.
    APL na Mera60 napisalem

    Snobol4 stoi na mojej ppolce w Tyczynie (tak: to polska ksiazka. Szpakowicz chyba
    autorem).
    Lua nie znam? Chlopie :) Dotknalem prawie kazdego jezyka skruptowego a Lua to
    drobiazdzek
    (fak ze fajny bo maly i super jako embedded), ale nie dorownuje Pythonowi pod kazdym
    wzgledem.

    PS:Jako "akademik" zainteresuj sie raczej Julia

    > Jednak fakt obcowania z Cobolem wyjaśnia nieco skąd zryty beret.

    Co do meritum zgadzam sie.
    COBOL to syf. Tyle ze na Odrze nei bylo wyboru w sensie baz danych

    > zryty beret.

    Co do w/w tego to zwykly tchorz jestes:). Ot taki kolejny usenetowy niegrozny
    ratlerek.
    Nie masz odwagi ujawnic sie.
    Z tego powodu dla mnie stales sie zwyklym kolejnym dupkiem (fakt ze dupkiem ze
    statusem naukowym:).

    PS: Moze wreszcie jakies uwagi merytoryczne do mego Pythonowego kodu? He ?

    AK