    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z qt
    Date: Fri, 22 Dec 2017 22:40:32 +0100
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <f...@g...com>
    <p1ivpj$soj$1@gioia.aioe.org> <a...@n...v.pl>
    <p1jb8a$1i0l$1@gioia.aioe.org> <a...@n...v.pl>
    <p1jj0k$1vn4$1@gioia.aioe.org>

    On Fri, 22 Dec 2017 19:30:00 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > PS: W sumie to Ci jestem wdzieczny bo pomagasz mi w podjeciu juz
    ostatniej
    > waznej decyzji w mym zawodowym (choc nie tylko

    Zawsze na moralnego kaca najlepsi są przyjaciele w realu. Nie masz?
    To się postaraj mieć. Nie uwierzę że nie potrafisz. Żona to też
    przyjaciel. Nie masz? To się postaraj mieć. Nową lub poleasingową.
    (Ok, może być mąż. To przecież twoja sprawa.)

    I naucz się Haskella. Nic to ci nie da zawodowo, ale najpierw
    będziesz mógł zadawać głupie pytania na jakimś forum, a potem pouczać
    innych że są lamy itp. itd.