  • Data: 2017-12-25 11:06:59
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/24/2017 3:55 PM, M.M. wrote:
    > Bo księgowi najlepiej wiedzą jakie ficzery mają jakie OSy?

    Nie sa one istotne. Istotne jest ile to kosztuje lub też czy uwierzyli
    że to ileś kosztuje lub ileś oszczędzi. Taki przykładów z mojej okolicy
    jest wiele. Chyba najbardziej drastyczny to wybieranie ClearCase jako
    systemu kontroli wersji wbrew sprzeciwu *wszystkich* programistów
    (łatwiej na tym robić słupki dla managmentu), czy wybór VisualStudio
    jako środowiska do pisania kodu do embedded. Oba przykłady nie starsze
    niż 5 lat. Zakładanie że w duzych korpo warstwa dronów piszacych kod ma
    wpływ na cieżkie decyzje finansowe jest mało sensowna.