  • Data: 2017-12-28 00:43:04
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 21:31:35 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > pogadalem troche z gymnvaelem coldwindem na fb i ten podal link
    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_alternative_sh
    ells_for_Windows
    > jak widac sa jakies zastepniki shelli na xp
    >
    > jeli kwestia jest udokumentowana itp to samemu mozna by sie pokusic o napisanie
    sobie wlasnego (co jest ciekawym projektem imo)

    sprawdzilem ze dwa i ogolnie dzialają (co jest dobrym newsem imo bo znaczy ze cos z
    ta winda mozna zrobic) jednakowoz sa dosyc zachowawcze po prostu nawalane paskow i
    widźetów zamiast pokusic sie o zrobienie czegos lepszego (jako ze przemyslenia
    wykazaly ze idea jest zasadniczo dobra )... nieststy nie wiadomo mi czy te podmianki
    explorer.exe maja szerokie mozliwosci czy tez mozliwosci w istatny sposob
    ograniczone.. byc moze przyszlosc pokaze