  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: rajd cwaniaka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 8 Sep 2012 15:48:12 +0200

    Fri, 7 Sep 2012 21:44:24 +0200, 1...@2...invalid

    > Ależ kochany, analizowałem i podliczałem wiele razy, i wolę kupować i
    > jeździć autem -- chocby z tego powodu, że MPK nie dowiezie mnie z Rzeszowa
    > do Szczecina.

    Analizowałeś z własnego punktu widzenia. Ja analizowałem w odniesieniu do
    KONKRETNEGO przypadku na podstawie art. z linka, np. przyjeżdża kibic z
    Hiszpanii do PL na EURO'12 i zastanawia się czym na stadion i później do
    hotelu dojechać, bo jego własne auto zostało w kraju.

    Ja też 8 lat w autobusie nie siedziałem i także uważam, że auto jest dla
    mnie najszybszym (choć z SKM nie ma szans w określonych warunkach),
    najwygodniejszym ale i zarazem najdroższym środkiem transportu. Żadne
    zaklęcia tego nie zmienią.

    > Ale może o PKS chcesz podyskutować?

    Chcę dyskutować na temat. PKS nie jest na temat.

    > To z Rzeszowa do Bielska jest jeden
    > bezpośredni -- nocny -- ostatnio córa jechała za całe 80PLN bilet na PKS (na
    > dworzec trzeba z 5 pakami bagażu dojechać, z dworca tez dojechać --
    > kosztowało to w sumie 120PLN, w tym znizka dla młodzieży i trwało w sumie 10
    > godzin -- wychodzi 30groszy.

    Urzekła mnie twoja historia.

    > Ta sama trasa samochodem 5h, i paliwa za 200PLN, tyle, że jadą
    > jeszcze dwie inne osoby, wychodzi na twarz 70PLN vs 240PLN.

    Świetnie, a jak nie ma dwóch innych twarzy, to wychodzi 240 vs 80.

    --
    Pozdor Myjk