  • 1. Data: 2012-09-07 12:14:29
    Temat: rajd cwaniaka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Pamietacie jeszcze idee rajdu cwaniaka ?

    mala odmiana .... i ciagle samochodem najszybciej

    http://www.bemo-motors.pl/race/

    J.

  • 2. Data: 2012-09-07 12:33:58
    Temat: Re: rajd cwaniaka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F

    > i ciagle samochodem najszybciej

    Ciągle najdrożej, to i najszybciej...

    Minuta jazdy autem kosztuje jakieś 6 zł (pod warunkiem wynajmu najtańszego
    żużla), natomiast MPK 10 gr -- 60x mniej, a czasu raptem 2x więcej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-09-07 13:04:25
    Od: to <𝓽𝓸_𝓾𝓼𝓮𝓷𝓮𝓽@𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪.𝓱𝓵>

    J.F wrote:

    > mala odmiana .... i ciagle samochodem najszybciej

    Jakoś mnie to nie dziwi. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-09-07 13:06:19
    Od: m...@g...pl

    Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F

    > i ciagle samochodem najszybciej

    Fajny happening ale niekompletny. Według mnie skuter/moto w mieście nie ma
    konkurencji.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2012-09-07 13:22:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-09-07 12:33, Myjk pisze:
    > Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F

    > Ciągle najdrożej, to i najszybciej...
    >
    > Minuta jazdy autem kosztuje jakieś 6 zł (pod warunkiem wynajmu najtańszego
    > żużla), natomiast MPK 10 gr -- 60x mniej, a czasu raptem 2x więcej.

    bilet 15min=2,60pln wiec 1min=17gr

    natomiast skad wziales 6pln za minute jazdy autem to nie wiem? bo 6pln/h
    to bym sie zgodzil ~=1 litr paliwa stojac w korku. tylko ze godzina MPK
    bedzie kosztowala 6,80pln... (liczac dwa bilety 30min a 3,40pln/szt)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 6. Data: 2012-09-07 13:23:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-09-07 13:06, m...@g...pl pisze:
    > Fajny happening ale niekompletny.

    Tak ktos wymyslil pierwsza edycje i zeby miec porownanie uzyli tych
    samych srodkow lokomocji.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-09-07 13:49:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Wrz, 13:23, "v...@i...pl" <v...@i...pl> wrote:

    > Tak ktos wymyslil pierwsza edycje i zeby miec porownanie uzyli tych
    > samych srodkow lokomocji.

    Gdyby dolozyli kilka innych, to to porownanie tez mozna zrobic ;)

    WS

  • 8. Data: 2012-09-07 14:04:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F

    >Fajny happening ale niekompletny. Według mnie skuter/moto w mieście
    >nie ma konkurencji.

    Od wiosny do jesieni w dni bezdeszczowe - owszem :-)

    Choc we wrocku czesto mi mocy w samochodzie brak, wiec skuter to juz
    w ogole nie wyrobi :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-07 14:09:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Fri, 7 Sep 2012 12:14:29 +0200, J.F
    >Ciągle najdrożej, to i najszybciej...
    >Minuta jazdy autem kosztuje jakieś 6 zł (pod warunkiem wynajmu
    >najtańszego
    >żużla), natomiast MPK 10 gr -- 60x mniej, a czasu raptem 2x więcej.

    A skad ta stawka ?
    Ja mam blizej ... i tramwaj jest dla mnie za drogi :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-09-07 14:17:40
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-09-07 14:04, J.F pisze:

    > Choc we wrocku czesto mi mocy w samochodzie brak, wiec skuter to juz w
    > ogole nie wyrobi :-)

    Ale skuter nie musi mieć koniecznie 50ccm, choć i te do 50 km/h są
    zwykle żwawsze od czterech kół. Pomijam najtańsze chińskie wynalazki.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm