eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingreczne rotowanie bitmap › Re: reczne rotowanie bitmap
  • Data: 2012-03-31 12:03:33
    Temat: Re: reczne rotowanie bitmap
    Od: Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-03-31 11:58, M.M. wrote:
    > yamma<y...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> Adam Wysocki wrote:
    >> > fir kenobi<f...@g...pl> wrote:
    >> >
    >> >> powiedzmy ze mam maly pixelbufor (np 200x200) z danymi sprite'a
    >> >> i duzy pixelbufor (z pixelami dla calego ekranu np 2000x1600)
    >> >
    >> > Czy to muszą być bitmapy? Na grafice wektorowej byłoby to dużo
    >> > prostsze.
    >>
    >> No chyba, że on to robi dla sportu. Najprostszym sposobem rotowania bitmapy
    >> jest wykonanie szeregu klatek tejże bitmapy co ileś tam stopni i ich
    >> animacja a nie zaprzęganie do tego "wyższej" matematyki.
    >> yamma
    > A co jeśli duszków jest dużo? Warto zapychać pamięć w kompie i potem
    > gdy się przełączamy na inny program to czekać aż się wczytają z
    > pliku wymiany?

    1. cache
    2. RAM jest bardzo tani
    3. albo chcesz, żeby szybko działało, albo żeby było proste i małe. często nie
    da się tego połączyć

    --
    MB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: