    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: reczne rotowanie bitmap
    Date: Sat, 31 Mar 2012 14:04:58 +0200

    W dniu 2012-03-30 19:10, f...@g...pl pisze:

    > to albo niezbyt wyraznie albo jednak nie o tym, bo to nie
    > jest po prostu transformacja na cos sin /-sin cos tylko w druga
    > strone -

    Transformacją odwrotną do obrotu jest obrót w drugą stronę.
    Sin -> -sin,
    cos-> cos

    > tutaj sie transformuje tylko narozne punkty i liczy proste dx dy ,

    Bo to transformacja liniowa. A taki zapis ładnie tworzy nam
    wszelkie transformacje liniowe, nie tylko obroty.

    > zaczyna mi dzialac - co prawda tylko na floatach a w oryginale jest
    > na intach (na intach nie chialo zadzialac a nie petrzylem wiecej)
    > i bede sie musiec nabiedzic nad tym ze ja mam podwojna
    > translacje-rotacje a nie tylko pojedyncza (z lekka mnie glowa
    > rozbolala wiec moze jutro) - ale chyba powinno dzialac i raczej
    > powinno byc zbacznie szybciej przez te dx/dy

    _Zrozum_ najpierw ten algorytm, albo prostrzą wersję którą
    opisywałem. Potem pisz. Nie rozumiejąc algorytmu nie masz
    po co go pisać, namęczysz się tylko.

    pzdr
    bartekltg