  • Data: 2024-04-15 11:11:29
    Temat: Re: regulacja prądu ?
    Od: Desoft <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-12 o 12:27, Piotr Gałka pisze:
> [...]

    Bez problemu.

    > Jeśli przez PWM rozumiesz przełączanie na poziomie Hertzów to faktycznie
    > raczej nie. Ale jakiś DCDC pracujący na setkach kHz to nawet można to
    > obciążenie wykorzystać zamiast indukcyjności w przetwornicy do
    > uśrednienia prądu.

    Może być na poziomie 50Hz. Tak się robi w tak zwanych luzownikach.
    Popularnie zwanymi hamulcami do silnika. I Działają na 50Hz.
    Dwie diody, a cewka to oczywiście ta robocza (nie trzeba dodatkowej)

    --
    Desoft

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.