  • 1. Data: 2012-04-22 20:56:45
    Temat: rejestracja pomocy
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam takie pytanie bo kupiłem nie dawno motor spisałem umowe wszystko
    elegancko lecz stwierdzilem że motor jednak chce przepisać na siebie nie
    na ojca jak to zrobiłem będą szły mi zniżki i kłopot jest w tym że
    opłaciłem już urząd skarbowy a chce jeszcze raz spisać umowe bo 30 dni już
    mineły czy jak spisze drugi raz umowe i zapłace te 2 % będą jakieś
    komplikacje czy nie ?? bym był wdzięczny za szybką odpowiedź pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-22 21:01:43
    Temat: Re: rejestracja pomocy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kogucicho007" <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > 30 dni już mineły czy jak spisze drugi raz umowe i zapłace te 2 % będą
    > jakieś komplikacje czy nie ?? bym był wdzięczny za szybką odpowiedź

    A w ryj dawno dostałeś?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-04-22 21:49:37
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Spróbuj jeszcze raz, ale po polsku. I nie zapominaj
    o takich pierdołach jak przecinki czy też kropki.
    Pomagają zrozumieć. No chyba, że powyższe hasła są
    obce dla ciebie. W takim przypadku odpuść sobie pisanie.
    Poproś kogoś z podstawówki.

  • 4. Data: 2012-04-22 22:01:06
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    > A w ryj dawno dostałeś?

    temat można usunąć a w ryja dawno nie dostałem ;D już wszystko wiem
    użytkownik "madcap" zasługuje na pochwałe ;D

  • 5. Data: 2012-04-22 22:09:20
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kogucicho007" napisał:
    [ciach bełkot]

    A teraz skup się i (bardzo ważne!) spróbuj przekazać swe myśli w sposób
    zrozumiały dla innych.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-04-22 22:18:21
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    Napisałem w sposób najlepszy do przekazania jak nie zrozumieliście to po
    co się udzielacie TEMAT ZOSTAJE ZAMKNIĘTY PROBLEM ROZWIĄZANY

  • 7. Data: 2012-04-22 22:41:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/22/2012 10:18 PM, kogucicho007 wrote:
    > Napisałem w sposób najlepszy do przekazania jak nie zrozumieliście to po
    > co się udzielacie TEMAT ZOSTAJE ZAMKNIĘTY PROBLEM ROZWIĄZANY

    Masz moderatora, że możesz zamykać tematy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-22 23:06:07
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "kogucicho007" <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> napisał

    > TEMAT ZOSTAJE ZAMKNIĘTY PROBLEM ROZWIĄZANY

    jebnijsięwłebtomożeoprzytomniejesz.

  • 9. Data: 2012-04-22 23:35:28
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    kogucicho007 wrote:
> [...]
    > umowe bo 30 dni już mineły czy jak spisze drugi raz umowe i zapłace
    > te 2 % będą jakieś komplikacje czy nie ?? bym był wdzięczny za szybką
    Sporzadz umowe drowizny i podaruj ojcu 30% moto. Zglos w US - powinno byc
    bez podatku

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 10. Data: 2012-04-23 09:37:44
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 22.04.2012 22:41, AZ pisze:

    > Masz moderatora, że możesz zamykać tematy?

    Tego sikacza powinni odciąć od usenetu, bo się rzygać chce.
    Nic wartościowego stamtąd nie przychodzi :/