  • 1. Data: 2015-02-25 00:51:36
    Temat: Re: reklama na samochodzie 1000 km 800 zł za miesiąc
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2008 09:06:57 UTC+1 użytkownik mariusz napisał:
    > witam wszystkich,
    > jestem z Gdańska, słyszałem ostatnio że jest jakaś firma która płaci
    > 880 zł miesięcznie za obklejenie reklamami samochodu, warunek to
    > minimum 1000 km
    > miesięcznie i brak rdzy na samochodzie. Węszę tu jakiś spory przekręt.
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma jakąś wiedzę w tym temacie albo
    > jeździ z reklamami ?
    > Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
    >
    > pozdrawiam
    > Mariusz
    Ja dostaję 600 zł i muszę przejechać w ciągu miesiąca minimum 600 km z reklamą- dla
    mnie to mało, średnio spokojnie wychodzi mi 900 km. Współpracuję z firmą J&J Group i
    zdecydowałam się od razu nabyć od nich auto, żeby zarobek automatycznie pokrywał raty
    kredytu na samochód-wypłacają na czas, także jestem zadowolona z tej opcji.

  • 2. Data: 2015-02-25 01:37:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 25 lutego 2015 00:51:39 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

> [...]
    kredytu na samochód-wypłacają na czas, także jestem zadowolona z tej opcji.

    Wypłacają na czas żeby zarobek pokrył raty. Taki kit to na pl.misc.spamerzy. Głupich
    tu kilku jest ale za mało żeby ktoś niekonsekwencji nie zauważył.

  • 3. Data: 2015-02-25 09:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m...@g...com ...

> [...]
    > nich auto, żeby zarobek automatycznie pokrywał raty kredytu na
    > samochód-wypłacają na czas, także jestem zadowolona z tej opcji.

    Powiem najgrzeczniej jak umiem - wypierdalaj spamerze, zarówno deal jak i
    twoj post smierdzi na kilometr...

  • 4. Data: 2015-03-25 23:19:07
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 25 lutego 2015 09:00:58 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik m...@g...com ...

    > Powiem najgrzeczniej jak umiem - wypierdalaj spamerze, zarówno deal jak i
    > twoj post smierdzi na kilometr...

    Może trochę kultury kogucie z zabitej wiochy.

  • 5. Data: 2015-03-25 23:47:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Może trochę kultury kogucie z zabitej wiochy.

    PLONK spamerze

  • 6. Data: 2015-03-26 00:00:18
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 25 marca 2015 23:19:09 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Może trochę kultury kogucie z zabitej wiochy.

    Możesz się odpierdolić. Nie dość że spamer to jeszcze głupi spamer.

  • 7. Data: 2015-03-26 00:23:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello malzahn,

    Wednesday, March 25, 2015, 11:19:07 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Może trochę kultury kogucie z zabitej wiochy.

    Kur...o z miasta - WYPIERDALAJ!

    --
    RoMan

  • 8. Data: 2015-03-26 08:32:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.madepl.com/company.php?idS=62076
    http://slowodaje.beepworld.pl/

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 9. Data: 2015-03-26 19:31:46
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 23:19, m...@g...com pisze:

    > Może trochę kultury kogucie z zabitej wiochy.

    Ale to On ma rację a nie ty, prowadzisz agencję reklamową i spamujesz
    grupy dyskusyjne co jest zabronione, a poniżej już inni znaleźli kim
    jesteś więc ogon pod siebie i spier..j z grup.