  • 1. Data: 2015-02-24 13:07:45
    Temat: ile wam pali s4 ??
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    przy normalnie jedzie.

  • 2. Data: 2015-02-24 13:18:48
    Temat: Re: ile wam pali s4 ??
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
    > przy normalnie jedzie.

    Mój Samsung wytrzymuje prawie dwanaście dni, a osiemnaście kiedy włączę
    mu tryb oszczędny.
    --
    "Gdyby wszyscy ludzie życzyli sobie nawzajem dobrze, toby sobie niedługo
    łby pourywali." /Wojak Szwejk/

  • 3. Data: 2015-02-24 18:19:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rAzor,

    Tuesday, February 24, 2015, 1:18:48 PM, you wrote:

    > Mój Samsung wytrzymuje prawie dwanaście dni, a osiemnaście kiedy włączę
    > mu tryb oszczędny.

    To pl.misc.samochody a nie pl.rec.telefonia.gsm

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-02-24 18:24:43
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    > To pl.misc.samochody a nie pl.rec.telefonia.gsm

    Wiem. :-)

  • 5. Data: 2015-02-24 18:41:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
    > przy normalnie jedzie.

    A to zależy jeszcze od stopnia zawilgocenia słomy ale przy młóceniu
    ziarna to mimo tylko 53km trzeba liczyć paredziesiąt litrów na godzinę.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-02-24 18:46:55
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 13:07, MarekP pisze:
    > przy normalnie jedzie.
    C4? B5?6? 2,2t? 2,7BT? 4,2?
    No weź :)

  • 7. Data: 2015-02-24 20:35:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 13:07:49 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > przy normalnie jedzie.

    Mnie każdy samochód pali tyle ile mu naleję. To taki s4 tak samo by palił.

  • 8. Data: 2015-02-26 05:11:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekP" <m...@n...pl> wrote in message
    > przy normalnie jedzie.

    Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

  • 9. Data: 2015-02-26 08:54:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Skoro musisz o to pytać to pewnie nie stać Cię na to Audi.

    Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

  • 10. Data: 2015-02-26 19:57:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Jak kupil to go stac, nie stac go na paliwo do niego :)

    Odróżnij "stać mnie na ten zakup" od "mam wystarczająco pieniędzy".
    Starczyło mu pieniędzy na sam zakup a na paliwo już brakuje.
    Wniosek: kupił coś, na co go nie stać...