  • 1. Data: 2013-02-15 22:10:47
    Temat: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
    transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.

    Niestety dostałem zwrot:

    Witaj. Ta wiadomosc zostala wygenerowana przez system pocztowy
    Orange.pl.

    Dostarczenie Twojej wiadomosci okazalo sie niewykonalne, nasz
    serwer pocztowy nie bedzie staral sie wyslac jej ponownie.
    Dokladna przyczyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej.

    <Online.Mass{at}centertel.pl>:
    212.160.172.68 does not like recipient.
    Remote host said: 550 User unknown
    Giving up on 212.160.172.68.

    W nagłówkach zwrotnych widzę że oryginał był adresowany też do
    ecare.zgloszenia{at}orange.com. Będzie tam rozpatrzony? Czy wysyłać
    reklamację jakoś inaczej? Na jaki adres?

    WAM

  • 2. Data: 2013-02-15 23:08:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik WAM napisał:
    > Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
    > transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
    >
    > Niestety dostałem zwrot:

    Ja od pewnego czasu po prostu pisze pismo listem, bo kontak i
    wyjasnienie w tej firmie czegokolwiek przez telefon czy formularz jest
    nie do zrobienia.

  • 3. Data: 2013-02-16 01:00:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-15 22:10, WAM pisze:
    > Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
    > transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.

    Przez formularz po zalogowaniu czy mailem z konta Orange OnLine?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-02-16 01:07:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 16 Feb 2013 01:00:34 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Przez formularz po zalogowaniu czy mailem z konta Orange OnLine?
    Wyslalem przez formularz reklamacji, po zalogowaniu i dodatkowym
    autoryzowaniu dostepu do formularza kodem PUK. Zwrotka przyszla na
    maila.

    WAM

  • 5. Data: 2013-02-16 09:12:27
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "WAM" napisał:

    > Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
    > transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.

    > Niestety dostałem zwrot:

    Proponuję rezygnację z ich usług. Żabojady mają klienta w d... wRodzinie
    rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.

    Pzdr

  • 6. Data: 2013-02-16 09:28:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 09:12:27 +0100, Kamil napisał(a):

    > Proponuję rezygnację z ich usług. Żabojady mają klienta w d... wRodzinie
    > rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.

    Ich strona jest innego zdania:
    http://www.wrodzinie.com.pl/oferta/produkty-i-uslugi

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-02-16 19:49:09
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-02-16 09:12, Kamil pisze:
    > wRodzinie
    > rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.

    Czy to prawda, że jak zrobi się przelew na 666 zł, to odmawiają doładowania?

  • 8. Data: 2013-02-19 23:06:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 16 Feb 2013 01:07:13 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Wyslalem przez formularz reklamacji, po zalogowaniu i dodatkowym
    >autoryzowaniu dostepu do formularza kodem PUK. Zwrotka przyszla na
    >maila.
    Wyslalem ponownie przez formularz 18.02 i nie bylo zwrotki, nawet
    odpowiedz przyszla 19.02 o rozpatrzeniu reklamacji i przywroceniu
    zniknietego pakietu transferu.

    WAM