eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipreklamacje w tepsie › Re: reklamacje w tepsie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!skynet
    .be!skynet.be!newsfeed.tpinternet.pl!news.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: reklamacje w tepsie
    Date: Tue, 24 Jun 2003 11:40:08 +0000 (UTC)
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 38
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bd9bnd$a4q$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    References: <3...@n...waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1056454808 20243 10.201.6.118 (24 Jun 2003 11:40:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jun 2003 11:40:08 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Tue, 24 Jun 2003 13:08:00 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: host-195-82-178-250.leon.com.pl
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:57438
    [ ukryj nagłówki ]

    > czy ktos moze opisac jak wyglada w chwili obecnej rozpatrywanie
    > reklamacji przez tepse ?
    > Sytuacja wyglada tak:
    > Lacze 1,5 Mbps dzialalo sobie ladnie. jakies 3 tygodnie wstecz padlo i
    > wstalo na polowe tego. Provider wyslal reklamacje do tepsy gdyz on
    > zadnych ograniczen nie wprowadzil i teoretycznie nie ma zadnych
    > ograniczen na laczu, mimo to od tej pory siec dziala na 760 Kbps.
    > Ja osobiscie podejrzewam iz tepsa dorzucila mi jakiegos "sasiada" na
    > kabel i stad moj pech.

    rozumiem ze masz na myśli dzierzawione łącze miedziane o do jakiegoś
    operatora.
    I rozumiem ze masz na tym łączu modemy automatycznie negocjujące prędkość.

    Otórz problemów moze być kilka:
    - coś sie zwaliło po drodze na jakimś krosie
    - dołożyli jakiś tłumik delikatny
    - dołożyli jakąś transmisje do tej samej czwórki kablowej
    - poleciał bezpiecznik na centrali i szkodzi.
    - zrobił sie gdzieś jakiś bridged tap (kawalek linii długiej dołaczonej
    równolegle do łącza zakonczony przerwą)

    Co mozesz zrobić ? Najlepiej zacząć od grzecznej rozmowy z kierownikiem
    działu napraw. Jego tak naprawde nie interesuje czy w umowie (zreszta
    niezgodnie z prawem) masz 128kbit czy 1Mbit, poprostu powiedz mu ze coś się
    popsuło i bylo by milo gdyby ktoś w ramach wolnych mocy produkcyjnych
    przeszedł sie podobijać krosy. Spytaj też czy czegoś nie załozyli na linii
    przez przypadek :), ewentualnie niech usunie bezpieczniki i wstawi zamiast
    nich "zielone zwory".
    W bridged tapy nie wierze bo to by musiał jakis debil przez przypadek
    zrobić.
    Ewentualnie zagadaj zeby puscili Cie inną parą.

    Tyle przemyśleń, ale pamietaj, oficjalnie NIC nie zalatwisz, wszystko musisz
    z konkretnymi ludzmi i tym bardziej nie managerami.

    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: