    Subject: Re: responsywna strona WWW (newbie)
    Newsgroups: pl.comp.www
    From: "Jacek W." <j...@t...spam.pl>
    Date: Mon, 28 Sep 2015 15:39:21 +0200

    W dniu 2015-09-28 o 15:13, Marek pisze:

    > Nooo i ma. Ja na Androidzie "jadę" i tam mam standardowego Chrome'a.
    > Jest w nim opcja "udawaj desktopową przeglądarkę" jednakże ta opcja nie
    > działa np. na allegro.pl i wielu innych serwisach. A chodzi o to, że
    > strony nie badają często nagłówka identyfikacji przeglądarki lecz np.
    > media size, media aspect ratio itp. Tak więc przestawianie przeglądarki
    > na wersję desktop często nie załatwia sprawy.

    Dzisiejsze telefony mają niejednokrotnie większą rozdzielczość niż
    monitory stacjonarne. Badanie media size to trochę ślepa uliczka. Moim
    zdaniem przy pierwszej wizycie na stronie należałoby zadać pytanie czy
    używasz palca czy myszki i odpowiednio stylować stronę, a wybór
    zapamiętać np. w LocalStorage. Co Wy na to?

    Jacek W.