  • Data: 2002-09-29 09:26:14
    Temat: Re: revDNS dla SDI
    Od: m...@a...gda.pl szukaj wiadomości tego autora

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
    :
    : Antycypuje rozwiazanie problemu rev-dns jakie zastosuje TPSA :P

    Proponuję jednak takich "rozwiązań" zbyt głośno nie podpowiadać ;)

    Na razie z infolinii wróciłem do kogoś innego, ale w tym samym zespole
    (administratorów DNS). Wydaje mi się, że tamci ludzie są raczej
    przychylnie nastawieni, tylko po prostu niewiele mają do powiedzenia -
    regulamin jest ustalany gdzieś wyżej, w Dyrekcji Spółki. Może trzeba
    sprawdzić, kto się tym zajmuje - czy czasem nie d...@t...pl ?

    Zbyt wiele się nie spodziewam, ale kto wie - może to nie jest sprawa
    czyjejś złej woli, tylko trzeba komuś spokojnie wyjaśnić po co mi to.
    Nie chodzi mi przecież o chęć popisania się "ciekawszą" nazwą, tylko
    o konkretny problem, którego nie było w czasie gdy regulamin powstawał
    (dopóki nikt nie blokował *.sdi.tpnet.pl, było mi wszystko jedno, byle
    tylko jakaś nazwa revDNS istniała i dawała z powrotem ten sam IP).

    Dla DSL też mogli nie dać możliwości zmiany revDNS, a jednak dali -
    może jednak czasem ktoś tam bierze pod uwagę potrzeby klientów?

    Marek