  • Data: 2013-10-11 21:54:59
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2013 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chyba juz cie kiedys prosiłem o zrodło tej rewelacji.
    > I wtedy powiedziałes cos o tym, ze ty nie musisz byc wiarygodny w
    > internecie, prawda?

    Tylko że akurat w tej sprawie, kogutek ma racje, ale przedstawia to w
    hejterski sposób. To państwo, naród, ponosi koszty podwyżek, koszty
    leczenia, koszty.....
    Dyskutowaliśmy o tym na grupie wiele razy. jedni uważają że po to są
    ubezpieczenia aby zapewnić pokrycie szkód - tych z przypadku, tych z
    gapiostwa i tych prawie umyślnych, a druga grupa jest zdania ze w
    sytuacji zależnej od nas w 100%, ubezpieczyciel powinien mieć możliwość
    bardzo selektywnego ubezpieczania, albo nawet kredytowania spłaty długu
    - a nie płacenia za nasze błędy. Teraz sprawcy mają raj, osoby
    bezszkodowe przez dziesięciolecia są sponsorami.

    ToMasz