  • Data: 2004-06-05 09:06:26
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> napisał(a):
    > Zastanów się co robisz. Na zwróconą przy okazji rzeczową uwagę
    > odpowiedziałeś złośliwie i zacząłeś bić pianę, zamiast poprawić, co
    > trzeba.

    Moj drogi, to nie bylo zlosliwie, tylko zartem. Sugerowac to mogl chociazby
    'ton' mojej wypowiedzi, w ktorej bez problemu (gdybys uwaznie sie przyjzal)
    znalazlbys ';-)'. Znasz sie na zartach? Jak widze - nie.

    > Ponieważ do tej pory tego nie poprawiłeś, więc bardzo grzecznie
    > Cię proszę, żebyś swoje bunty poszedł wyrażać na pl.test.

    Staralem sie grzecznie, ale widocznie jestes tak rozdrazniony, zdesperowany
    i pelen emocji, ze nie widzisz nic procz "bicia piany" w odwecie na "bicie
    piany" jednego z 'Twoich kolegow'. Wrzuc sobie na luz i przestan gnebic
    siebie, mnie i reszte grupy postami, ktore moglbys zamienic w e-mail
    skierowany prywatnie pod moj adres.

    Ja juz sie zastanowilem, co robie. Teraz kolej na Ciebie.

    > Tu możesz wrócić, kiedy zechcesz dyskutować zgodnie z netykietą i

    [ciach]

    > Jeśli mamy pozostać w tematyce grupy - osoby postępujące podobnie do
    > Ciebie są prawdziwym problemem polskiego internetu.

    Jezeli osoby postepowalyby podobnie do mnie, to wszystko byloby w porzadku.
    Nie upieram sie przy swoim i czytnik, na przekor temu co napisales wyzej -
    ustawilem juz dawno, a ze nie pisze tutaj, to nie znaczy, ze tego nie
    zrobilem. Wiec sie szanownie ode mnie odczep.

    > Żeby nie było wątpliwości - nie mam na myśli tylko i wyłącznie
    > zagrożenia ze strony wirusów.

    To temat na kolejny watek. Przy okazji - nie uwazam, ze brak programu
    antywirusowego oraz uzywanie IE i OE jest gwarancja 'zlapania'
    _jakiegokolwiek_ z wirusow.

    Mimo Twojego zaslepienia wobec tego, co i jak pisze - pozdrawiam,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl