  • 1. Data: 2004-06-01 19:18:19
    Temat: rozmowa chat - home.pl
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam - właśnie zamieniłem parę słów na chacie home.pl:
    http://bachus.org/home.pl.txt

    polityka firmy :-D

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-06-01 19:26:00
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    > Witam - właśnie zamieniłem parę słów na chacie home.pl:
    > http://bachus.org/home.pl.txt
    > polityka firmy :-D

    I? Też jesteś 'niezadowolonym klientem'?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-06-01 19:31:29
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 21:33:09 +0200, *DooMiniK* wrote:

    > zdziwił mnie brak możliwości zmiany hasła na zawierające
    > #. %, ! etc.

    No, nie pozwalają na #. %, ! etc.

    > a potem... odpowiedź z home.pl :-)

    Taką mają politykę.

    Gdzie puenta? ;-)

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl I don't want to belong to any club

  • 4. Data: 2004-06-01 19:33:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> zapodał(a):

    > I? Też jesteś 'niezadowolonym klientem'?

    Po prostu- zdziwił mnie brak możliwości zmiany hasła na zawierające

  • 5. Data: 2004-06-01 19:41:04
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe>

    Użytkownik "DooMiniK"
    > Po prostu- zdziwił mnie brak możliwości zmiany hasła na zawierające
    > #. %, ! etc. a potem... odpowiedź z home.pl :-)

    Wiesz... nie zamierzam czytać tego, co pojawiło się w Twojej rozmowie z
    home.pl
    Powiem tylko, że gdy zaczynałem przygodę z tą firmą (około 1998 roku) to
    na podobne pytanie dostałem odpowiedź: a po co panu takie mocne hasło?
    Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku, że facet miał rację. I
    teraz zastanów się, dlaczego się z nim zgodziłem...
    --
    Maciek.

  • 6. Data: 2004-06-01 20:40:33
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 1 Jun 2004 21:41:04 +0200, Maciej Muran wrote:
> [...]
    > Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku, że facet miał rację. I
    > teraz zastanów się, dlaczego się z nim zgodziłem...
    Nie siedzę w home.pl, ale będę strzelał: łatwo jest uzyskać hasło przesłane
    na fałszywy email? Jakaś luka pozwalająca na wejście bez hasła? Tak wynika z
    twojej wypowiedzi.

    Pzdr

  • 7. Data: 2004-06-01 20:47:22
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
    > No, nie pozwalają na #. %, ! etc.

    > Taką mają politykę.

    Eee, jakiś zryty parser i tyle...

    --
    *[ ŁT ]*

  • 8. Data: 2004-06-01 20:52:35
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl.spam.jest.fe>

    Użytkownik "maciek kanski"
    > Nie siedzę w home.pl, ale będę strzelał: łatwo jest uzyskać hasło
    > przesłane na fałszywy email? Jakaś luka pozwalająca na wejście bez
    > hasła? Tak wynika z twojej wypowiedzi.

    Maćku! Z MOJEJ wypowiedzi? :)

    --
    Maciek.

  • 9. Data: 2004-06-01 21:52:02
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 1 Jun 2004 22:52:35 +0200, Maciej Muran wrote:
    > Maćku! Z MOJEJ wypowiedzi? :)
    No jeżeli nie ma sensu zabezpieczać hasła to oznacza, że hasło jest
    niepotrzebne. A skoro niepotrzebne to dlatego, że jest inny mechanizm
    autoryzacji, w szczególności jego brak.
    No sory, takie wyciągnąłem wnioski licząc, że wyjaśnisz czemu twardość hasła
    jest nieistotna, bo jestem naprawdę ciekawy (jak napisałem, nie jestem w
    homie)

    Z praktyki słabe hasła mam:
    - na kontach, do których ma dostęp duża grupa osób (czyli brak hasła)
    - na kontach root, bo tam mam inne zabezpieczenia i hasło jest mało ważne

    Pzdr

  • 10. Data: 2004-06-01 22:03:26
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    [...]
    > No sory, takie wyciągnąłem wnioski licząc, że wyjaśnisz czemu twardość
    hasła
    > jest nieistotna, bo jestem naprawdę ciekawy (jak napisałem, nie jestem w
    > homie)
    [...]

    ..., bo w 1998r. (nie wiem jak jest teraz) hasła do pop3/ftp u wiekszosci
    firm hostingowych leciały bez użycia ssl - plain textem i nie bylo
    duzego problemu je wysniffowac?

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]