    From: Jakub Owczarski <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: różnica dat C# vs PL/SQL
    Date: Tue, 27 Oct 2009 10:11:28 -0700 (PDT)

    On Oct 27, 12:53 pm, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

    > Dlatego nie wolno zakładać, że jakikolwiek system do współczesnego użytku
    > (jak baza danych) będzie prawidłowo operować na historycznych datach. Jak
    > potrzebne są takie daty, to się robi własną obsługę kalendarza, i trzeba się
    > niestety zagłębiać we wszystkie niuanse..

    Tylko, że to jest baza która już istnieje, daty są w niej
    przechowywane jako number.
    Nie ma możliwości zapytać twórców jak oni to liczyli.
    "Organoleptycznie" stwierdziłem, że jest to liczba dni od
    "0001-01-02".
    Jak myślicie czy jest jakaś gwarancja, że oracle w każdym następnym
    wydaniu zachowa ten sposób liczenia który ma teraz?
    Najlepiej by było oczywiście dowiedzieć się jak to liczyli ci którzy
    bazę tworzyli ale niestety jest to niemożlwe.

    Pzdr.