    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: rozpakero
    Date: Mon, 24 Jun 2019 07:54:17 +0200

    W dniu 2019-06-23 o 09:17, s...@g...com pisze:

    > To nie dotyczy tylko elektroniki i nie jest to tylko Chińska przypadłość. To już
    dotyczy dosłownie wszystkiego. Mleka, sera, cukierków i czegokolwiek.. Kiedyś
    dostałem szału jak chciałem się dobrać do serka topionego (takie małe trójkątne
    bździągwy) z dumnym napisem "łatwe otwieranie". Akurat... Do otwarcia fajek kilka
    razy musiałem użyć ognia zapalniczki. A że jestem łasuchem, do podróży autem lubię
    sobie kupić jakieś cukierki. Ostatnio zakupiłem dwie garści mieszanki krakowskiej.
    Takie galaretki w czekoladzie. Dobrze że w bagażniku miałem skrzynkę narzędziową z
    nożycami. Bez tego do żadnego łakocia bym się nie dobrał. W jednej ręce kierownica i
    cukierek, w drugiej nożyce. Po podróży w aucie jak w chlewie z pociętymi papierkami.

    > Skąd się to bierze?! Podejrzewam, że po prostu takich teraz "inżynierów" się
    produkuje. Chcą się wykazać wprowadzają "innowacje" nie mając bladego pojęcia o
    ergonomii i z reguły stare sprawdzone rozwiązania doprowadzają do granic absurdu. Do
    tyczy to absolutnie WSZYSTKIEGO!! Na przykład na jakimś tam meczu oglądanym w TV
    widziałem zawodnika z numerem 5. Tyle że jakiś ciul od wzornictwa wymyślił, że ta
    piątka powinna wyglądać jak "S". Trójka z kolei jak grecka "sigma" w zwierciadlanym
    odbiciu. Kiedyś z kumplem walczyliśmy, żeby dostać się do funkcji kalkulatora w
    telefonie chyba przez 10 minut. W końcu się udało, ale nie jestem w stanie powtórzyć
    w jakim zaklęciu menu to było.

    One maja specjalne nacięcie przy końcach do łatwiejszego rozdzierania :)