  • 1. Data: 2019-06-22 22:33:54
    Temat: rozpakero
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Małe chińskie rączki pakują wszystko do woreczków a potem do większych
    woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie lubiom?

    żeby elektronik nosił kaburę na nożyczki, podstawowe narzędzie pracy ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-06-22 22:54:01
    Temat: Re: rozpakero
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotrek napisał:

    > Małe chińskie rączki pakują wszystko do woreczków a potem do większych
    > woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie lubiom?
    >
    > żeby elektronik nosił kaburę na nożyczki, podstawowe narzędzie pracy ;)

    Kiedyś czytałem artykuł o tym, jak firma Apple zatrudniła Specjalistę Od
    Pakowania. A może to był nawet cały Sztab Wybitnych Znawców. W każdym
    razie kosztowało to niemało, o czym też w artykule było. Ale miało się
    opłacić, bowiem ludzie (podobno) uwielbiają wyciągać coś z pudełeczek,
    odwijać z papierków, papiereczków, sreberek i folijek, tracić czas na
    głupoty. Nie wiem, może ze mną też tak było, gdy jako dziecko dostawałem
    prezent pod choinkę. Jednak mi przeszło i jeśli coś kupuję za własne
    pieniądze, to minie to tylko wq@#$. Nie wiem jak wspomniana firma, czy
    jej też już przeszło. Ale skoro na innych się rzuciło, to niedobrze.

    Jarek

    --
    Choć papierków po cukierkach ślad i tam i tu
    marzy ci się bombonierka -- istny cud

  • 3. Data: 2019-06-22 23:18:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > ludzie (podobno) uwielbiają wyciągać coś z pudełeczek, odwijać z
    > papierków, papiereczków

    Tak, najlepiej lubię rozpakowywać te z napisem Made in Poland ;)

    Przed oczami mam wtedy obraz

    https://en.wikivoyage.org/wiki/File:2014_Pole_uprawn
    e_w_Raszkowie.jpg

    ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2019-06-22 23:22:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-06-22 22:54, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > pieniądze, to minie to tylko wq@#$. Nie wiem jak wspomniana firma, czy
    > jej też już przeszło. Ale skoro na innych się rzuciło, to niedobrze.

    Ha!
    blistry

    powinny być zakazane, są niebezpieczne
    ale ni ch..!
    za bardzo wpływają na sprzedaż

    BTW
    ciekawe, o ile wiecej plastiku mamy na hałdach od czasu wprowadzenia
    grubszych reklamówek

    W.

  • 5. Data: 2019-06-23 09:17:57
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 22 czerwca 2019 22:33:59 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    > woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie lubiom?
    >
    > żeby elektronik nosił kaburę na nożyczki, podstawowe narzędzie pracy ;)

    To nie dotyczy tylko elektroniki i nie jest to tylko Chińska przypadłość. To już
    dotyczy dosłownie wszystkiego. Mleka, sera, cukierków i czegokolwiek.. Kiedyś
    dostałem szału jak chciałem się dobrać do serka topionego (takie małe trójkątne
    bździągwy) z dumnym napisem "łatwe otwieranie". Akurat... Do otwarcia fajek kilka
    razy musiałem użyć ognia zapalniczki. A że jestem łasuchem, do podróży autem lubię
    sobie kupić jakieś cukierki. Ostatnio zakupiłem dwie garści mieszanki krakowskiej.
    Takie galaretki w czekoladzie. Dobrze że w bagażniku miałem skrzynkę narzędziową z
    nożycami. Bez tego do żadnego łakocia bym się nie dobrał. W jednej ręce kierownica i
    cukierek, w drugiej nożyce. Po podróży w aucie jak w chlewie z pociętymi papierkami.

    Skąd się to bierze?! Podejrzewam, że po prostu takich teraz "inżynierów" się
    produkuje. Chcą się wykazać wprowadzają "innowacje" nie mając bladego pojęcia o
    ergonomii i z reguły stare sprawdzone rozwiązania doprowadzają do granic absurdu. Do
    tyczy to absolutnie WSZYSTKIEGO!! Na przykład na jakimś tam meczu oglądanym w TV
    widziałem zawodnika z numerem 5. Tyle że jakiś ciul od wzornictwa wymyślił, że ta
    piątka powinna wyglądać jak "S". Trójka z kolei jak grecka "sigma" w zwierciadlanym
    odbiciu. Kiedyś z kumplem walczyliśmy, żeby dostać się do funkcji kalkulatora w
    telefonie chyba przez 10 minut. W końcu się udało, ale nie jestem w stanie powtórzyć
    w jakim zaklęciu menu to było.

  • 6. Data: 2019-06-23 10:50:12
    Od: Bytomir Szimoza <b...@g...com>

    użytkownik PiteR napisał:
    > Małe chińskie rączki pakują wszystko do woreczków a potem do większych
    > woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie lubiom?
    >
    > żeby elektronik nosił kaburę na nożyczki, podstawowe narzędzie pracy ;)

    Narzekasz, a mi kitaj wrzucił frezik do samej koperty.
    Oczywiście przyszedł złamany. Za to było tanio:)

  • 7. Data: 2019-06-23 14:42:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2019 22:54:01 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    > pieniądze, to minie to tylko wq@#$. Nie wiem jak wspomniana firma, czy
    > jej też już przeszło. Ale skoro na innych się rzuciło, to niedobrze.

    Patrzac na popularnosc filmow "unboxing" na YT, to chyba ludziom nie
    przeszlo.

    J.

  • 8. Data: 2019-06-23 20:23:04
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Sun, 23 Jun 2019, Bytomir Szimoza wrote:

    > Narzekasz, a mi kitaj wrzucił frezik do samej koperty.
    > Oczywiście przyszedł złamany. Za to było tanio:)

    Frezik to pikuś. Mi kiedyś jakiś mistrz intelektu płytę główną od
    komputera wysłał w samej kopercie bąbelkowej. I nawet przeżyła :-)

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 9. Data: 2019-06-24 07:54:17
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-06-23 o 09:17, s...@g...com pisze:

> [...]
    telefonie chyba przez 10 minut. W końcu się udało, ale nie jestem w stanie powtórzyć

    One maja specjalne nacięcie przy końcach do łatwiejszego rozdzierania :)

  • 10. Data: 2019-06-24 07:58:23
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-06-22 o 22:33, PiteR pisze:
    > Małe chińskie rączki pakują wszystko do woreczków a potem do większych
    > woreczków i do pudełeczków. Dlaczego one mnie tak nie lubiom?
    >
    > żeby elektronik nosił kaburę na nożyczki, podstawowe narzędzie pracy ;)

    Stare, ale wiąż mnie śmieszy
    https://www.youtube.com/watch?v=EUXnJraKM3k