  • Data: 2015-12-05 18:00:57
    Temat: Re: samoczynne przyspieszanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.12.2015 17:38, Marek wrote:

    > No wiesz, szybkie przypadkowe zgaszenie silnika to konsekwencje
    > wyłączenia wspomagania, dla drobnej dziewczyny przy 150 km/h w ciężkim
    > pojeździe może to być zaskoczenie nagły "brak" reakcji na hamowanie i
    > drewniana kierownica.

    Nie wiem skąd mit o nagłym braku hamowania. Jest wspomaganie na pełne
    hamowanie, a nawet kilka. Co do wspomagania kierownicy to ono głównie
    potrzebne przy parkowaniu. W normalnej jeździe to brak wspomagania jest
    groźniejszy bardziej psychicznie "o kurwa kierownica się zablokowała"
    niż realnie - no dobra jak ci padnie przed samym zakrętem, to zanim się
    zorientujesz może być ciepło. Bo jednak dopóki jedziesz to może cięzej,
    ale kierownica całkiem sprawnie działa.

    Shrek.