  • Data: 2017-12-28 20:42:49
    Temat: Re: samsung galaxy J3
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik w news:XnsA859C1846923Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik 1634Racine m...@...cbqebml ...
    > Ja uzywam jako firmowego do specjalnych zastosowan.

    to na moje pytania - a beda techniczne - pewnie ktos inny odpowie (jesli
    w ogole...).

    > Gówno jakich mało, pol programu nie mozna zainstalowac bo brakuje
    > miejsca

    ja instalowalem na 0.5 giga; ale nie gry o trony.

    > Potrzebujesz smartfona czy telefonu do dzownienia?

    90-95% - tel z ergonomia laptopowa, 5-10% - moze foto/video notatnikowe
    B. b. sporadycznie dostep do miniprzegladarki --> rozklady jazdy np., ale
    jeszcze nigdy z tego nie korzystalem.