eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikascalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A › Re: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!news.t
    vk.wroc.pl!not-for-mail
    From: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
    Date: Sun, 26 Jan 2014 21:55:24 +0100
    Organization: Telewizja Kablowa Wroclaw -- http://www.tvk.wroc.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <lc3snt$2s2$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    References: <lbb1n5$e41$1@mx1.internetia.pl> <lbg9be$e54$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <lbh5te$ma1$1@node1.news.atman.pl> <lbhg1u$a8i$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <lbhoj6$akb$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-151-130-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pyro.tvk.wroc.pl 1390769725 2946 82.143.151.130 (26 Jan 2014 20:55:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...wroc.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jan 2014 20:55:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130516
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <lbhoj6$akb$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:658748
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/20/2014 12:49 AM, BartekK wrote:
    > W dniu 2014-01-19 22:28, Marek Wodzinski pisze:
    >> Mi akurat nowy naciągasz niewiele naciągał :-)
    >> Pomogło dopiero utopienie go w oleju.
    > No ale to chyba by jeszcze sprężarka klimy i pompa wspomagania
    > oprotestowały, co by było wyczuwalne od razu?

    U mnie na niskich obrotach wszystko działało, na wyższych alternator się
    ślizgał jak był ostro obciążony (światła, nawiewy, stopy).
    Ale fak, niedługo się ślizgał, bo po chwili wszystko gasło :-)

    >> Tu najlepiej jakbyś sobie wyprowadził jedno uzwojenie alternatora z
    >> przed diod - jak pomierzysz częstotliwość, to będziesz wiedział czy
    >> alternator się ślizga (na pasku albo czy sprzęgło puszcza).
    > A czy ten sygnał FDC to nie jest właśnie coś o obrotach (wirowaniu pola)
    > alternatora?

    U mnie te 2 sygnały idą też do komputera. To jest uzwojenie wirnika.
    W sumie jak jest problem to tam też możesz popatrzyć co się dzieje - czy
    komputer próbuje coś robić czy właśnie się już poddał.
    Jak komputer nie wygeneruje tam odpowiedniego napięcia, to ładowania
    właśnie nie będzie.

    >> Masz 'woltomierz' na desce? Jeżeli tak, to w czasie problemów pokazuje
    >> prawidłową wartość?
    > Jest woltomierz w "hidden menu", i pokazuje prawidłowe wartości (zgodne
    > z multimetrem wprost na klemach aku), a przynajmniej do jakichś 10.5v -
    > poniżej mi się lcd wyłącza.

    Czyli komputer 'wie' jakie jest prawdziwe napięcie.

    >> No nie wygląda to dobrze. Obstawiałbym jednak komputer. Może masz
    >> jakiegoś mechanika, który mógłby podmienić na próbę?
    > Raczej odpada. BOSCH ME 9.6 nie jest popularnym komputerem...

    To tymbardziej zacznij się za jakąś używką rozglądać :-)
    Ewentualnie kumatym warsztatem, co robi takie auta.


    Pozdrawiam

    Marek
    --
    "If you want something done...do yourself!"
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: