  • Data: 2015-12-03 09:50:16
    Temat: Re: schemat poszukiwany
    Od: Waldek Hebisch <h...@a...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    platformowe g?upki <N...@g...pl> wrote:
    > zaczynam z STM, chodzi o pod??czenie LCD do STM32
    > czy wystarczy podci?gn?? linie danych do 5V?
    > chyba powinno dzia?a? w obie strony... chocia? z drugiej LCD mo?e spali?
    > STMa przy stanie wysokim...

    Nie wiem co kombinujesz: typowe wyswietlacze tekstowe 2x16 znakow
    podlacza sie beposrednio do STM. Trzeba troche uwazec, wiekszosc
    nozek w STM toleruje napiecie 5V na wejsciu, ale czesc nie.
    Wiec trzeba zagladnac do opisu i podlaczac sygnaly 5V do
    przewidzianych do tego wejsc.

    Konvertory takie jak ten z Aliexpress sa do I2C: przy I2C typowe
    scalaki do przesuwania poziomow glupieja.

    --
    Waldek Hebisch