  • 1. Data: 2015-12-01 18:45:26
    Temat: schemat poszukiwany
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tego konwertera 3,3 na 5V dwukierunkowego:
    http://allegro.pl/esp8266-adapter3-3-5v-zestaw-wifi-
    arduino-fv23-i4944417712.html
    a moze można to gdzieś kupić w paczkach po 8 bitów?

  • 2. Data: 2015-12-02 12:11:55
    Temat: Re: schemat poszukiwany
    Od: k...@g...com

    Mozna na przyklad na aliekspressie:
    http://www.aliexpress.com/item/5pcs-lot-Four-Way-3-3
    V-5V-5V-3-3V-IIC-UART-SPI-TTL-Bidirectional-Level/18
    91415943.html

    A ogolnie to jest chinska wariacja na temat tego designu:
    https://www.sparkfun.com/products/12009

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 3. Data: 2015-12-02 13:09:57
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 02/12/2015 11:11, k...@g...com wrote:
> [...]
    91415943.html

    > A ogolnie to jest chinska wariacja na temat tego designu:

    https://www.google.com/search?q=bidirectional+voltag
    e+shifter&pws=0&biw=1920&bih=989&source=lnms&tbm=isc
    h&sa=X&ved=0ahUKEwiu0eWfkr3JAhUJ7RQKHTgYDD8Q_AUICCgC

  • 4. Data: 2015-12-02 16:29:52
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 18:45:33 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > tego konwertera 3,3 na 5V dwukierunkowego:
    > http://allegro.pl/esp8266-adapter3-3-5v-zestaw-wifi-
    arduino-fv23-i4944417712.html
    > a moze można to gdzieś kupić w paczkach po 8 bitów?

    Dla zwyklej komunikacji arduino-esp8266 starczy dzielnik.
    Na rezystorach sie robi.
    U mnie działa.

    W jedna strone trzeba podzielic w druga sie to 3.3V lapie na poziomy ttl.

    Chyba ze potrzebujesz cos specjaknego To wtedy moze rzeczywiscie konwerter
    potrzebny...

  • 5. Data: 2015-12-02 17:17:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz. a nie ma do tego jakichś scalaków?

    zaczynam z STM, chodzi o podłączenie LCD do STM32
    czy wystarczy podciągnąć linie danych do 5V?
    chyba powinno działać w obie strony... chociaż z drugiej LCD może spalić
    STMa przy stanie wysokim...

  • 6. Data: 2015-12-02 17:37:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    http://www.ti.com/lit/ds/symlink/txb0108.pdf

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2015-12-02 17:56:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz.chwała!

  • 8. Data: 2015-12-02 18:07:50
    Temat: [OT] aliexpress
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    możecie mi powiedzieć jak kupuje sie na aliexpress?
    trzeba mieć konto? jak się płaci, paypalem?

  • 9. Data: 2015-12-02 19:06:18
    Temat: Re: [OT] aliexpress
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 02.12.2015 um 18:07 schrieb platformowe głupki:
    > możecie mi powiedzieć jak kupuje sie na aliexpress?
    > trzeba mieć konto? jak się płaci, paypalem?

    Kartą. Paypala nie uznają, mają swojego chińskiego

    Waldek

  • 10. Data: 2015-12-02 19:15:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz. a jak wygląda taka płatność kartą?
    co się robi po kolei i kiedy mogą pociągnąć wszystko z konta?