  • Data: 2018-09-04 19:25:58
    Temat: Re: sciemniacz LED
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-04 o 19:12, jacek pisze:
> [...]
    ufitowa-classic-led-38w-230v

    > Dałeś 1000zł za jedna lampę?

    Nie. 1600 chyba. Wtedy były droższe :)

    > Robiłem oświetlenie w pokoju z platfona 60x60cm 40W ciepła 3000K
    > natynkowego ale za 89zł go kupiłem i dołożyłem mu ATMelka z SP485 żeby
    > sterować jasność przez PWM ale to rzecz gustu jak widać...

    Widocznie. Żona mnie namówiła bo zawsze narzekałem na oświetlenie w
    pokojo-warsztacie. I z perspektywy czasu nie żałuje ani grosza. Chce mieć
    jasno to mam jasno jak cholera, chce ciemno to mam ciemno. Chce żólto to
    mam żólto. Chociaż właściwie to jeszcze nigdy chyba nie
    chciałem.