  • 641. Data: 2010-12-22 15:55:44
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byA����o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sA���� chA����tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Jak ja mam tłumaczyć, co trenowaliśmy skoro tutaj po prostu nikt tego nie
    > zrozumie?....

    Trenuj, trenuj. Bo jednak twoje samouwielbienie i zajebistosc nijak ma sie
    do wynikow z np. GSX-R Cup.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 642. Data: 2010-12-22 15:55:54
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Reduktor (w klasycznym ABS)

    Regulator.

    > lekko redukuje ciśnienie w układzie hamulcowym i to tylko do momentu gdy
    > koło znów zaczyna się obracać. To wszystko dzieje się w ułamkach sekund,
    > poza granicą możliwości kontroli przez ludzką percepcję. Nie ma żadnego
    > pulsowania,

    "Pulsować:

    kurczyć się i rozkurczać w równych odstępach czasu lub cyklicznie zmieniać
    swoje właściwości fizyczne, głównie będące wielkościami określającymi
    natężenie jakiegoś procesu"

    Jesli ABS nie pulsuje to co Twoim zdaniem robi. Jednym slowem poprosze, moze
    byc zagramaniczne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 643. Data: 2010-12-22 15:58:43
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Jak zwał, tak zwał. Chodzi o jedno. Modulator redukuje ciśnienie, więc
    > może być i reduktorem.

    Nie prawda.

    Piedolisz jak potluczony i wymyslasz sobie swoje wlasne nazwy na
    przedmioty/mechanizmy itd., ktore juz dawno istnieja i maja swoja nazwe.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 644. Data: 2010-12-22 16:00:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > To kwestia nazewnictwa.

    Ktore sobie sam tworzysz. Nie masz pojecia o czym piszesz, albo masz bardzo
    ubogi slownik technicznych zwrotow.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 645. Data: 2010-12-22 16:02:50
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byA&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sA&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chA&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Trenuj, trenuj. Bo jednak twoje samouwielbienie i zajebistosc nijak ma sie
    > do wynikow z np. GSX-R Cup.

    Choc w WMMP asem to nie jestes... No i cala teoria i techniki w pizdu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 646. Data: 2010-12-22 16:25:55
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ivam"
    >wywolana zwiekszeniem nacisku na opone, poprzez sily bezwladnosci hamujacego
    >pojazdu, ktore to sily ida najpierw na ugiecie zawieszenia, a dopiero potem
    >na docisniecie opony do asfaltu?

    Następny.
    Nie ma czegoś takiego, jak "najpierw" i "potem" (jeśli pominiemy aspekt
    bezwładności amortyzatora). Siła nie ginie magicznie na sprężynie.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 647. Data: 2010-12-22 16:47:04
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
> [...]
    > Nie ma czegoś takiego, jak "najpierw" i "potem" (jeśli pominiemy aspekt
    > bezwładności amortyzatora). Siła nie ginie magicznie na sprężynie.

    Tak to jest - starasz sie glupiemu wytlumaczyc w jego jezyku, to i Ciebie
    wezma za glupka. Uzylem "kolokwializmu" (tak zapewne by to nazwal kolega z
    sikacza). Uwazaj, zeby ktos kiedys Ciebie tak nie potraktowal - bardzo to
    niemile uczucie jest.

    A dlaczego mamy pomijac bezwladnosc amortyzatora? Skoro mamy byc tak
    dokladni i brac pod uwage ugiecie opony i zwiazany z tym wzrost skutecznosci
    hamulca, to powinnismy uwzglednic rozklad mas maszyny, wszystkie
    bezwladnosci, wlacznie z momentem bezwladnosci tylnego kola i lancucha, a
    nawet sposob w jaki silnik montowany jest w ramie (poprzecznie czy wzdluznie
    oraz kierunek obrotu walu korbowego). Do tego jeszcze trzeba by dodac
    wystepowanie efektu Coriolisa i uwzglednic w jakiej fazie jest ksiezyc.
    Przeciez Mechanika Sikaczova nam nakazuje!

    A tak na serio:
    Czemu ma sila ginac? Przeciez jest i czesc z niej zostala uzyta na kompresje
    zawieszenia. Wiec w sumie nie wiem, o co Ci chodzi z tym "ginieniem" na
    sprezynie. Nic takiego nie napisalem. A samo uzycie slow "najpierw" i
    "potem" faktycznie, moze niezbyt poprawnie, ale jesli ktos myli reduktor z
    regulatorem (czy tez modulatorem) to jak do niego mowic?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 648. Data: 2010-12-22 17:45:10
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 01:22, Lovtza pisze:

    > Ja na twoim miejscu bym się już nie odzywał, po prostu spaliłbym się ze
    > wstydu... (to znaczy to bym zrobił już dużo wcześniej w okolicy tych
    > sztywnych rąk). Stary, na ciebie można pluć, a ty będziesz twierdził że
    > pada deszcz.

    Stary, to wogole z taka migajaca lampa dopuscili to gowno do ruchu?
    przeciez to wbrew jakimkolwiek przpisom

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 649. Data: 2010-12-22 17:46:30
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 01:23, Lovtza pisze:
    > AZnapisal

    > no właśnie to nie ważne że jest tam VR. Jest ich trzech i wszyscy robią
    > to dobrze ;)

    wlasnie, nie mylic z MVR, bo to on robi wszystko najlepiej :-D
    (patrz stopka)

  • 650. Data: 2010-12-22 17:48:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 01:45, Ivam pisze:

    > Zaraz zaczniesz pisac na zMiAne DuZe i MalUsiEnKie LitErki, bo emotek Ci
    > zabraknie, albo sie znudza. Dla mnie ABS wlasnie hamuje pulsacyjnie.
    > Slownik Jezyka Polskiego (nawet nie techniczny) dosc konkretnie
    > definiuje slowo "pulsowanie".
    >
    > Zatem jesli slownikowe definicje do Ciebie nie docieraja, tylko
    > wymyslasz sobie swoje wlasne slowa, to chyba dla Ciebie nie ma nadziei,
    > panie _redaktorze_.

    Wlasnie, wlasnie, jak mi pulsuje, to ide poszukac jakiejs babki :-D