  • 651. Data: 2010-12-22 17:50:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�����o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s����� ch�����tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Trenuj, trenuj. Bo jednak twoje samouwielbienie i zajebistosc nijak ma sie
    > do wynikow z np. GSX-R Cup.

    Czemy ty mi ciągle przypisujesz jakieś wyimaginowane przez siebie
    przymioty? Jaka jedwabistość? Jakie samouwielbienie? Przecież ja tu
    wszędzie podkreślam, że się nie znam, tylko odsyłam do uznanych
    autorytetów (nie, nie do Arniego). Na prawdę masz jakieś problemy
    emocjonalne...

    Pomyśl na sobą. Brakuje Ci widzy i argumentów to próbujesz skompensować to
    jakimiś pełnymi kompleksów wycieczkami personalnymi. Co tu ma do rzeczy
    mają moje wyścigi? Rozmawiamy o rzeczach prostych, podstawowych, dla wielu
    - oczywistych.

    A w tym roku nie jeździłem w Gixxer Cupie:P Rozumiem, że chcesz mi
    powiedzieć, że mnie objedziesz?;>

  • 652. Data: 2010-12-22 17:54:31
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 00:54, Lovtza pisze:

    > Jazda po placu manewrowym między słupkami i jazda na drodze z większymi
    > prędkościami dwa różne tematy. Nie chcę zmieniać systemu szkolenia.
    > Twierdzę jedynie że prostowanie i usztywnianie rąk przy hamowaniu to
    > głupota.

    Wytlumacz dokladnie, dlaczego?

    > Bywają, bywają. Ale tak wysokie straty w ludziach i sprzęcie powinny
    > niektórych decydentów skłonić do refleksji.

    Bywaja jak wszedzie, bo np taki milicjant ma tatusia komendanta i synek
    sobie pojezdzi na moto, za panstwowa kase

    > Niepotrzebnie. Ja nie mam żadnych swoich tez. Te tezy znajdziesz w
    > szkołach jazdy i książkach dotyczących techniki jazdy.

    Jak juz zycie nie raz pokazlo, teoria, teoria, a praktyka jest zupelnie
    inna.

    > Jakiej szykanie? Stary, takie proste techniki stosuje się na co dzień
    > jadąc do pracy. tylko trzeba je znać.

    Mysle, ze na jechanie wyznaczonym torem(najbardziej
    optymalnym)wazniejsze sa na torze, bo to sa drogie setki sekund, jaki
    uciekaja, w miescie nie ma znaczenia, czy pojedziesz najkrotszym torem i
    najbardziej optymalnym, byle bezpiecznie i bys sie w pasie zmiescil.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 653. Data: 2010-12-22 17:55:26
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Choc w WMMP asem to nie jestes... No i cala teoria i techniki w pizdu...

    Twoja wiedza o WMMP i składowych wyniku jest taka sama jak ta dotycząca
    motocykli. Czyli żałosna. Czy my rozmawiamy tutaj o wyścigach, czy o
    zabobonach? Jak skończyły się możliwości wymigiwania, to przerzucasz się
    na tematy zastępcze z kilometra pachnące leczeniem kompleksów...

  • 654. Data: 2010-12-22 18:02:38
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    dudditsnapisal

    > Lovtza, nie przesadzaj. Ja rozumiem, że kolega AZ pisząc "serwisuję sam"
    > miał na myśli serwis poza ASO - to wcale nie musi oznaczać, że przegląd
    > został zrobiony niezgodnie ze sztuką.

    Ja tam bym nie oddał motocykla do ASO, bo szkoda by mi było motocykla. Ale
    nawet w serwisie prywatnym można dostać pieczątkę wykonanego przeglądu.

    > Chyba, że to ja źle zrozumiałem i AZ radzi sobie całkowicie sam
    > posiłkując się li tylko duct tapem i młotkiem :)
    > Wtedy szacun.

    A ja bym chciał zobaczyć te 35tyś km na ulicy + 2 tyś na Ułężringu. Bo
    akurat wiem dobrze ile trzeba jeździć, aby nabić taki przebieg i mam
    podstawy sądzić, że sztywnoręki wstawia tutaj prymitywny kit.

  • 655. Data: 2010-12-22 18:02:46
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 01:57, Ivam pisze:

    > Hej! Ja tu staram sie byc powazny, bo Lovtz'a przestanie ze mna gadac;)

    Przepraszam, to sie wecej nie powtorzy, ide powstydzic sie do kata :-D

  • 656. Data: 2010-12-22 18:04:55
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Ale co niektorzy musza sie pod MCkiem pobrandzlowac ksiazka serwisowa
    > i niebotycznym przebiegiem 25kkm na sezon.

    Myślę, że seria zajęć terapeutycznych powinna jakoś zapanować nad
    kompleksami. W sumie to nie wyjdzie nawet drogo jak zamówisz całą serię
    spotkań.

  • 657. Data: 2010-12-22 18:10:55
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    KJ Siła Słównapisal

    > mam zaćmę czy pod pseudo artystycznym wystepowales?

    Nie masz zaćmy. Ty po prostu jesteś ciemny jak tabaka w rogu. Wodzu, ty
    napisałeś że przy hamowaniu opona nie zmienia znacząco powierzchni
    przylegania do podłoża. To tak jakbyś napisał że ziemia to płaski dysk
    podparty przez siedem krokodyli. Mogę z tobą ponabijać sie z Arniego, ale
    nie gadać o mtocyklach...

  • 658. Data: 2010-12-22 18:14:43
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > KJ Siła Słównapisal

    > Nie masz zaćmy. Ty po prostu jesteś ciemny jak tabaka w rogu.

    Nie dosc, ze pisac nie potrafisz, to czytac chyba tez nie.

    > Wodzu, ty napisałeś że przy hamowaniu opona nie zmienia znacząco
    > powierzchni przylegania do podłoża.

    To napisalem ja, a nie KaJot.

    > To tak jakbyś napisał że ziemia to płaski dysk podparty przez siedem
    > krokodyli.

    Serio, kompletna 100% powaga. Uwazasz, ze najwazniejsze jest to ugiecie
    opony wynoszace max 1% calej wysokosci opony? Wiele bzdur napisales (jak np.
    to ze motocykl to zyroskop), ale tym bijesz na glowe kompletnie wszystko.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 659. Data: 2010-12-22 18:37:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byA&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sA&#65533;&#65533;&#65533; chA&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 21.12.2010 12:40, AZ pisze:

    > Oczywiscie, moglem trzymac rece luzno wtedy zablokowane kolo skrecilo by kiere
    > w ktoras strone albo zlapal bym shimmy i efektownie bym sie wyjebal, cudownie.

    to Ty Szwarceneger jesteś, jak umiesz zapanować/zapobiec rencamy
    nad/przed shimmy i utrzymac motor z odjeżdżającym zablokowanym kołem.
    GRATZ!

    > Jednak wole bolace nadgarstki lezec polamany w szpitalu.

    jak się ma taką pare...

    --
    - gildor

  • 660. Data: 2010-12-22 18:38:56
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Tak na szybko:

    > http://www.youtube.com/watch?v=T-rdm_YwLgc

    > 1:42-1:47 z niecierpliwoscia czekam na komentarz.

    A ja ze słabnącą już nadzieją czekam kiedy przestaniesz się ośmieszać
    przed kolegami, bo ja to ja, nie znam się i wolno jeżdżę... Tu masz
    bardziej obrazowy film, gdzie jest jazda także w depo, gdzie nikt nie
    dotyka hamulca:

    http://filmy.scigacz.pl/Test_S1000RR

    A teraz ci podpowiem. Miganie to efekt działania lampy LED z tyłu...