  • Data: 2004-02-16 13:14:40
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako ROBBO 2 <r...@o...pl> w artykule
    <news:c0puof$3k7$1@news.onet.pl> pisze:

    > Rozumiem ze rok temu postawilem serwer ktorego nie da sie postawic ?

    Rozumiesz, że w tym roku mój OE wysłał wiadomość z tematem w innym
    kodowaniu niż treść. Powinieneś rozumieć "nie powinieneś".

    > Serwer ntp mozna postawic i ma to sens nawet w instytucjach nie
    > posiadajacych polaczenia
    > ze swiatem gdyz logi z roznych maszyn stanowia wtedy jedna calosc.

    Tak tak. Ale to jest grupa pl.internet.polip, a nie pl.comp.intranet, choć
    z powodu sąsiedniej dyskusji (TPSA, Polpak) chwilami na to wygląda.
    Swoją drogą w sieci lokalnej są inne sposoby synchronizacji czasu, nie
    wymagające ani instalowania protokołu TCP/IP, ani stawiania serwera NTP.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    ...admin Netware tym sie rozni od admina Windows, ze przeciez nie