  • 1. Data: 2004-02-12 23:45:43
    Temat: serwery czasu
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    Witam, czy serwer czasu na ntp.task.gda.pl jest zsynchronizowanym z
    jakimś stabilnym wzorcem czasu? Chodzi mi o dokładność ok. 1s, więc
    nie za dużą, ale nie mam pod ręką odbiornika GPS, żeby to sprawdzić.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 2. Data: 2004-02-13 08:41:31
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    narmo wrote:
    > Witam, czy serwer czasu na ntp.task.gda.pl jest zsynchronizowanym z
    > jakimś stabilnym wzorcem czasu? Chodzi mi o dokładność ok. 1s, więc
    > nie za dużą, ale nie mam pod ręką odbiornika GPS, żeby to sprawdzić.

    a jak sadzisz po co stawiali serwer czasu, dla picu?

    zyga
    --
    blur

  • 3. Data: 2004-02-13 10:46:56
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako narmo <n...@z...gxda.pl> w artykule
    <news:slrn.pl.c2o416.1i8.naxrmo@fajowski.komputerek> pisze:

    > Witam, czy serwer czasu na ntp.task.gda.pl jest zsynchronizowanym z
    > jakimś stabilnym wzorcem czasu? Chodzi mi o dokładność ok. 1s, więc
    > nie za dużą, ale nie mam pod ręką odbiornika GPS, żeby to sprawdzić.

    Tu też przyszedłeś opowiadać o rzeczach, na których się nie znasz?
    http://www.ntp.org

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 4. Data: 2004-02-13 10:59:24
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c0iafd$2gc$1@news.onet.pl> Andrzej napisal(a):

    > Osoba podpisana jako narmo <n...@z...gxda.pl> w artykule

    > Tu też przyszedłeś opowiadać o rzeczach, na których się nie znasz?
    Pytam się. Masz jakiś problem?

  • 5. Data: 2004-02-13 11:15:26
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c0i2nk$hor$2@nemesis.news.tpi.pl> Zygmunt napisal(a):

    > a jak sadzisz po co stawiali serwer czasu, dla picu?
    Na stronie napisali tylko, że chodzi o synchrozację czasu między
    komputerami i nic więcej. Po Twojej odpowiedzi wnioskuję, że można
    polegać na ich zegarku, więc moje przypuszczenia były słuszne.

  • 6. Data: 2004-02-13 11:16:56
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c0iafd$2gc$1@news.onet.pl> Andrzej napisal(a):

    > Osoba podpisana jako narmo <n...@z...gxda.pl> w artykule

    > Tu też przyszedłeś opowiadać o rzeczach, na których się nie znasz?
    Pytam się. Masz jakiś problem? Znowu zaczynasz flejma? Przynajmniej w
    tym poście nie "opowiedziałem" o żadnej rzeczy na której się nie znam.

  • 7. Data: 2004-02-13 13:59:16
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@p/TO-TEZ/f.pl>

    OT. Czy polecacie jakiś program freeware na Windows, który łączyłby się z
    wybranym serverem czasu co określony czasi i synchronizował godzinę?

  • 8. Data: 2004-02-13 14:05:20
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c0il7u$arv$1@inews.gazeta.pl> Billcow napisal(a):

    > OT. Czy polecacie jakiś program freeware na Windows, który łączyłby się z
    > wybranym serverem czasu co określony czasi i synchronizował godzinę?

    Ja używam AboutTime
    http://www.arachnoid.com/abouttime/

  • 9. Data: 2004-02-13 14:20:14
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:slrn.pl.c2pch8.2sk.naxrmo@fajowski.komputerek> pisze:

    > Pytam się.

    Use Google, Luke. Tego powinieneś się już nauczyć.

    > Masz jakiś problem?

    Masz problem. Nazywa się NTG.

    > Znowu zaczynasz flejma? Przynajmniej w
    > tym poście nie "opowiedziałem" o żadnej rzeczy na której się nie znam.

    Rozumiem. Chcesz powiedzieć, że jesteś niereformowalny. Nie chciało Ci się
    przeczytać opisu tej grupy, nie chce Ci się skorzystać z wyszukiwarki...
    Cała Twoja wiadomość mówi za Ciebie. Lepiej wróć do odnośników z
    http://evil.pl/pip/

  • 10. Data: 2004-02-13 14:48:30
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c0imfs$r1r$1@news.onet.pl> Andrzej napisal(a):

    > Use Google, Luke. Tego powinieneś się już nauczyć.

    Oj, szukałem w google. Nic nie znalazłem. Pod linkiem, który dałeś też nie
    znalazłem odpowiedzi.

    > Masz problem. Nazywa się NTG.

    Uznałem, że to mieści się w granicach tematyki grupy. Jeśli się
    pomyliłem, to przepraszam.
    Nadal nie wiem, czemu sądzisz, że zaczynając ten wątek opowiadam o
    rzeczach, o których nie mam pojęcia. Zaczynam podejrzewać, że to tylko
    taka prowokacja.