    From: "mobilnick" <k...@r...mu>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: serwis randkowy interii
    Date: Tue, 18 Jan 2005 12:30:12 +0100

    Użytkownik "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> napisał w wiadomości
    news:csig5h$mcb$1@inews.gazeta.pl...
    > tak to jest problem polskiego internetu
    >
    > smigaj na pl.alt.ogloszenia.matrymonialne

    Wiedziałem że ktoś się przyczepi do rodzaju serwisu, a nie do meritum
    sprawy.
    Taka sama sytuacja jest z kontami pocztowymi i mogę założyć osobny
    wątek, portale chwala się
    ile to mają kont, wp niby 2.000.000 i co na pewno to 2.000.000 ludzi
    łączy się ze swoimi kontami!
    Sam mogłem się bez problemu zalogować na konto które niby wg regulaminu
    od 2 lat powinno być skasowane, widniała tam nawet data ostatniego
    logowania, więc nikt inny tam nie wchodził.
    Sztuczne zawyżanie ilości odsłon witryny,
    ilości skrzynek i internautów chyba jest problemem polskiego internetu?