  • Data: 2009-02-03 09:15:47
    Temat: Re: sferia a telefony cdma
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > Gdzie mogę kupić "modem do internetdsl" u zewnętrznego dostawcy i jak
    > zmusić TP, żeby go podłączyła?

    Modemu IDSL nie kupujesz - dostajesz go na czas umowy (no dobrze, u mnie
    leży już 2 lata i nikt go nie chce zabrać ;-). Podobnie jest np. z STB
    telewizji N.

    Problem z idsl trenowałem dość długo i był to jeden z powodów, dla
    których zrezygnowałem z usług Matki Najwyższych Cen. Kilka lat temu
    miałem jeden z pierwszych modeli Fritz Box Fon i za żadne skarby nie
    można go było podłączyć do tepsianego łącza.

    > Już nie mówiąc o tym, że powyższy przepis po mojemu zabrania
    > uzależniania neostrady od telefonu...

    Przecież nie musisz miec telefonu, wystarczy para drutów. Usługa jest
    tak skonstruowana, że wymaga warstwy fizycznej, ktorą musi zapewnić
    zamawiający w formie oddzielnego zamówienia.

    M.