    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: siec kablowa PlusGSM
    Date: Fri, 28 Sep 2007 15:33:05 +0200

    > Nie wiem jak to wygląda na 2 i 3 warstwie, wiem natomiast, że jak hsdpa
    > spowszednieje to radiolinie będą miały niezłą czkawkę i operatorzy będą
    > zmuszeni do szukania przepływności na rozmowy, kosztem niestety transmisji
    > danych. Odwrotnie raczej nie zrobią...

    niekoniecznie.
    Swojego czasu brałem udział w uruchamianiu sieci "3" w uk, stacje były
    wyposażone w transmisje
    1-2xE1, max 3xE1 jeżeli to była jakaś bardzo wypasiona stacja z 3-4
    sektorami
    ale z 2ma nośnymi na sektor.
    Dzisiaj nadal stosuje się E1ki !! (IMA), i nadal jest to podobna liczba.
    Najwyżej zapną 16xE1 do stacji (32Mbit) - nawet najbardziej obciążona
    stacja powinna się na tym wyrobić bo wąskim gardłem nie będzie transmisja
    tylko zawsze radio.

    Marcin