eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ? › Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Date: Fri, 1 Jun 2018 22:33:23 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <pesait$gtb$2@node1.news.atman.pl>
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pef8og$mb0$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0bbf19$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pen719$snr$1@node2.news.atman.pl>
    <v8o6orraaljo$.58l3filhxm4a$.dlg@40tude.net>
    <peol6g$53t$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0fe113$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <per3tl$bo5$1@node2.news.atman.pl>
    <5b111e09$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.212
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1527885213 17323 185.234.91.212 (1 Jun 2018 20:33:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jun 2018 20:33:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    In-Reply-To: <5b111e09$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180601-2, 2018-06-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732646
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-01 o 12:21, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2018-06-01 o 11:33, Janusz pisze:
    >> naprawiałem kiedyś hamulec od silnika który napędzał bęben czesankowy
    >> do włókien i tam był osobny moduł hamulca i oporniczki 5KW :) w gustownej
    >> siatkowej klatce.
    > Ale tam oprócz opornika nie zasila się jednej z faz?
    > W silniku asynchronicznym 3f miałem jedną diodę, która prądem stałym
    > zasilała uzwojenie w celu wyhamowania.
    Tam tak nie było, falownik odpowiednio sterował silnikiem a na szynie DC
    miał dodatkowy hamulec z tym opornikiem, jak się spalił to napięcie rosło
    do 900V aż spaliło końcówkę.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.06.18 01:13 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: