  • Data: 2009-04-16 12:40:49
    Temat: Re: sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:00:40 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

    > przypomnę: ma ujemne konto.
    > wątek nie dotyczył tego, czy można gdzieś dzwonić, bo nie można, ale ważności i
    > aktywności karty.

    A dużo czasu upłynęło od 'reaktywacji' karty do użytkowania?

    Onegdaj sam znalazłem SIMa - starter ideorangowy, dokładnie nie pamiętam -
    nigdy nie doładowywanego, zakupionego półtora roku wcześniej, tylko po to
    żeby potestować telefon z simlokiem. Działał pięknie, oczywiście w jedną
    stronę, bodajże tylko do 00:00 tego samego dnia. Parę minut po północy tel.
    wyświetlił komunikat o nieaktywności/nieważności karty SIM i tak już
    zostało.

    --
    pozdro
    poreba