  • 1. Data: 2010-01-02 15:58:52
    Temat: Re: skuteczne użycie gaśnicy
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Dla fanów halonowych staroci taka mała moja przygoda.
    > Gaśnica rocznik osiemdziesiąty któryś wystrzeliła mi w bagażniku.
    > Pękł gwint z tworzywa przypominającego ebonit i odpadła góra gaśnicy od
    > metalowej butli.
    >
    > Bo woziłem sobie taką gaśnicę właśnie jako taką która się nigdy nie
    > przeterminuje ;)

    Mi za to odpaliła gaśnica proszkowa w maluchu w bagażniku z 15 lat temu.
    :) Powód - jakimś cudem odpieła się z mocowań i zwarła klemy akumulatora
    w bagażniku. Dalej to było tylko BUM.Zatrzymałem się i biegnę do silnika
    a tam luzik. Otwieram maskę a tam rozgrzana gaśnica i kupa proszku :)

    Pozdrawiam
    Rafał