  • 31. Data: 2010-09-30 12:51:49
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Michał V-R wrote:
    > Jeszcze nie wiem, napewno kogos znajde juz na miejscu, zeby nie
    > odpisywac dwa razy, nie bede chodzil w gipsie nawet o godzine
    > dluzej jak musze, bo doprowadze do tego, ze mi go zdejma. A kocham
    > NFZ za to, ze place a nic nie mam

    Dziwny powód do kochania.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 32. Data: 2010-09-30 13:21:27
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 14:51, Marcin Gardeła pisze:
    A kocham

    > Dziwny powód do kochania.

    z nfz jak z zona, placisz i tez na zapisy :-D
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 33. Data: 2010-09-30 13:22:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 14:30, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > "AZ"
    > A co mnie sie udalo? KHI sie nie chce psuc...
    >
    > Byc moze KHI nie chce
    > a kto zniszczyl
    > owiewki
    > lusterka
    > felge
    > felge
    > felge
    > to tak z tych rzeczy co na szybko pamietam
    >
    > Ile juz dziala ten altek ???
    >
    > Ja to wiem, bo takich przebiegow to nawet spece z ZZR*
    > nie przewidzieli

    a przyznal sie do sprzegla?

  • 34. Data: 2010-09-30 14:32:13
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    a przyznal sie do sprzegla?

    Nie - sciemnial cos, ze tak dla sportu rozebral i podobno zlozyl...
    No i ta cysterna oliwy zuzyta w sezon :)

    Tytus z fabryki

  • 35. Data: 2010-09-30 14:33:16
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Michał V-R"
    A ten kontrast to przynajmniej ma jakies procenta?

    Nie wiem - ale klimie po zaaplikowaniu zwykle sie poprawia :)

    Tytus z fabryki

  • 36. Data: 2010-09-30 14:39:12
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 16:32, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Michał V-R"
    > a przyznal sie do sprzegla?
    >
    > Nie - sciemnial cos, ze tak dla sportu rozebral i podobno zlozyl...
    > No i ta cysterna oliwy zuzyta w sezon :)

    aż tak klamie? A oliwe tlumaczy przebiegami, kiepski wykret, ja mu nie
    wierze. Wiesz im nowszy moto, tym bardziej odchudzony, przez co
    delikatniejszy, nie dla kowala :-D

    PS.Zaraz mi pojedzie o 3ciej panewce, wiec uprzedzam, zrobione juz 16kkm
    na nowej i dziala dalej.

  • 37. Data: 2010-09-30 14:45:50
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 16:33, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Michał V-R"
    > A ten kontrast to przynajmniej ma jakies procenta?
    >
    > Nie wiem - ale klimie po zaaplikowaniu zwykle sie poprawia :)

    Jak mi jutro nie wyjdzie, to zdejme gips sam, a pozniej sie
    skontrastujemy :-)

  • 38. Data: 2010-09-30 14:56:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Nie - sciemnial cos, ze tak dla sportu rozebral i podobno zlozyl...
    > No i ta cysterna oliwy zuzyta w sezon :)

    Rozebral, zmierzyl nominale wymiary takie jak serwisowka podaje dla nowego
    i zlozyl. Oliwy, hmmm... bedzie z 0,5l na 8 wypadow na tor i to przez
    uszczelke pod pokrywa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2010-09-30 15:18:13
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw [lekki OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    I po zabiegu u dr n.med., co prawda jestem lzejszy o 120zl ale
    przynajmniej z kolana zniknelo ~40 ccm krwistego plynu ktory staw
    blokowal o czym lekarz ortopeda z panstwowej "darmowej" przychodni chyba
    bladego pojecia nie mial (chyba mu rachunek zaniose). Poza tym zupelnie
    inne podejscie do pacjenta, pelna kultura, klinika zadbana a nie brud
    szpitalny i kolejki, nawet mi traumatolog pokazal jakie cwiczenia
    dokladnie mam wykonywac. Do tego 6 tygodni kustykania w ortezie i za
    tydzien kontrola.

    Pzdr
    PS: wiem wiem, smiac sie mozna poki kogos problem nie dotknie.
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 40. Data: 2010-09-30 15:25:04
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 17:18, marider pisze:
> [...]
    > tydzien kontrola.
    >
    > Pzdr
    > PS: wiem wiem, smiac sie mozna poki kogos problem nie dotknie.
    To bardzo dobrze, ze udalo ci sie to ogarnac, z tym nie ma zartow.
    Ja to, jak mi sienie uda, to sciagam sam gips i ide na przeswietlenie do
    Tytusa, obiecal, ze mi kontrast wstrzyknie :-D