  • Data: 2002-04-02 12:49:57
    Temat: Re: smieszna nowa usluga transmisji danych TPSA
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > orientowales sie moze ile kosztuje instalacja i utrzymanie BGP/mc ???

    Utrzymanie wedlug starego cennika IMHO 300 pln / mc, czyli nieduzo,
    wedlug nowego - indywidualnie, wiec nie wiadomo :)

    > bo za zainstalowanie (a raczej wlaczenie) OSPF'a spiewaja cos okolo
    > 1500zl netto a za utrzymanie jakies 600zl/mc za port !

    Lada dzien przekonam sie czy wlacza mi ruting o ktorym kiedys
    pisalem, tzn dwa wpisy z takimi samymi metrykami, raz na jedno,
    raz na drugie lacze. Nieoficjalnie w-wa chciala do tego po 64 kbit
    CIRu ale mozna sie bylo dogadac. Zobaczymy :)

    Aha - zlozylem zamowienie na lacze 2Mbit w marcu - ciekawe czy
    papiery przypadkiem sie gdzies nie 'zgubily', zaraz bede dzwonil.

    > dokladnie !!!
    > po cholere mi CIR 64k skoro mi to dziala bez zadnych problemow z CIR0 !
    > moim zdaniem oferta byla by super, gdyby zlikwidowali gwiazdki oraz nie
    > odp... cyrkow z LoadBalancingiem...

    Probowales dogadywac sie z nimi co do LB ? Masz >2Mbit ?

    > a moze przez to chca zeby wybierac ATM ???

    Nie mam pojecia, ktos sie orientuje w cenach instalacji / abonamentu za ATM,
    ile mozna wziasc minimum Mbit w ramach ATM ?
    pozdr.

    --
    a.