  • Data: 2018-07-10 15:24:59
    Temat: Re: so i learned lisp ;c
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 22:48:56 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:
> [...]
    jestem gotow na dyskusje bo pewnie by byc musialbym jeszcze z godzine czy dwie
    poswiecic na jego przegladania a nie mam na to fazy na razie)

    > Może z Twojego punktu widzenia są przesadzone, ale w kontekście
    > historycznym nie są przesadzone.

    logike tak czy owak i tak musisz zakodowac

> [...]
    > bzdurą, bo z reguły nie masz wpływu na alokator systemowy, którego
    > wydajność będzie różna w zależności od stopnia fragmentacji pamięci).
    >
    > W praktyce jest tak, że w C rzeczywiście łatwiej się steruje działaniem
    > komputera i możesz mieć wpływ na więcej "detali implementacyjnych",
    > ale jeżeli idzie o wydajność, to pomijając małe programy w praktyce
    > może wychodzić tak, że zarówno wydajność developmentu jak
    > i wydajność ostatecznego kodu w C jest gorsza, bo Common Lisp robi
    > już dużo rzeczy za Ciebie.
    > Tak w każdym razie twierdzi gość, który w Lispie programuje

    mitu (co samo w sobie raczej nie jest chwalebne)

    > Nie wiem o jakim fałszywym micie mówisz.
    > Z historią ciężko jest dyskutować. Lisp został wymyślony
    > w czasach, kiedy programowało się komputery mainframe
    > na kartach perforowanych, a struktura danych zwana listą
    > jednokierunkową była odkryciem.

    pogadamy za jakis czas, na razie musze odpoczac... zdrowie kiepskie i umuieram
    (mowiac metaforycznie) nie moge zlapac oddechu serca slabe rece bolą jak diabli...
    ale odpoczne i bedzie mozna wrocic do tematu... (oglnie chyab moge pochwalic sie ze
    mam teraz dosyc chyba mozna powiedziec duza wydajnosc w uczeniu sie... nieststy mecze
    sie jeszcze szybciej ;c... troche mi tez szkoda starych czasów gdzie/gdy staralem sie
    pisac teksty na usenet scislej
    (np zdania "mam teraz dosyc chyba mozna powiedziec duza wydajnosc w uczeniu sie...
    nieststy mecze sie jeszcze szybciej ;c..." bym wtedy nie napisal bo nie jestem pewien
    czy jest scisle prawdziwe.. zmienilem sie i czasem jak tu wracam zauwazam jak
    bardzo.. troche szkoda no ale coz, zobaczymy jak bedzie.. see ya nxt time