  • 1. Data: 2009-05-18 07:43:39
    Temat: sony: menu serwisowe?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Witam,
    probuję się dostać do menu serwisowego w V4500 i nie mogę z opcji jakie
    znalazłem jedynie disp, 5, vol+, txt daje jakiś efekt, tzn co jakiś czas
    mignie na kilka sekund niebieski ekran menu.
    Ktoś może coś jeszcze podrzucić?

    Adam

  • 2. Data: 2009-05-18 08:18:19
    Temat: Re: sony: menu serwisowe?
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Adam pisze:
> [...]
    > znalazłem jedynie disp, 5, vol+, txt daje jakiś efekt, tzn co jakiś czas
    > mignie na kilka sekund niebieski ekran menu.

    Dolaczam sie do prosby. Nowe sony chyba maja inne wejscie w menu
    serwisowe. Ja mam U4000 i powyzsza metoda nie dziala. Poszukiwania w
    necie tez nie przyniosly zadnych rezultatow.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-05-18 08:46:56
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Dolaczam sie do prosby. Nowe sony chyba maja inne wejscie w menu
    > serwisowe. Ja mam U4000 i powyzsza metoda nie dziala. Poszukiwania w necie
    > tez nie przyniosly zadnych rezultatow.

    jednak działa po nocy odpoczynku menu odpaliło sie od pierwszego tak jak
    podałem w pierwszym poście

    Adam

  • 4. Data: 2009-05-18 10:12:25
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > jednak działa po nocy odpoczynku menu odpaliło sie od pierwszego tak jak
    > podałem w pierwszym poście

    TV ma byc na stand by?

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-05-18 10:13:22
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > TV ma byc na stand by?

    tak

    Adam

  • 6. Data: 2009-05-18 10:22:39
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Adam pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > tak

    U mnie jakoś nie chce działać. Disp to ten guzior z "i" rozumiem. Od
    razu wykakuje menu po tej sekwencji?

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-05-18 10:59:24
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > U mnie jakoś nie chce działać. Disp to ten guzior z "i" rozumiem. Od razu
    > wykakuje menu po tej sekwencji?

    tak:
    telewizor na stand by
    - i - (lewy górny róg)
    - 5
    - vol+
    - telegazeta

    teraz tez juz mi sie nie chce odpalic

    Adam

  • 8. Data: 2009-05-18 19:31:13
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    Może ja coś podrzucę (TV Bravia):

    1. Place the TV in analog mode
    2. Turn off the TV
    3. Press i+
    4. Press 5
    5. Press Vol+
    6. Turn on the TV

  • 9. Data: 2009-05-21 15:39:22
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > znalazłem jedynie disp, 5, vol+, txt daje jakiś efekt, tzn co jakiś czas
    > mignie na kilka sekund niebieski ekran menu.

    Co w tym menu jest? Wszedłem popatrzyłem i wyszedłem