    From: luckboy <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sortowanie
    Date: Mon, 05 Oct 2009 20:34:02 +0200

    Mariusz Marszałkowski pisze:

    > Jeszcze nie wiem.
    > Pozdrawiam

    A ha jeśli potrzebujesz zachować wszystkie elementy o tej samej wartości
    to powinieneś zastosować sortowanie kubełkowe bez sortowania kubełków.

    Ponieważ jeśli będziesz tylko zliczał elementy to utracisz wszystkie
    które będą liczone jako nie pierwsze. Zamiast nich otrzymasz kopie
    pierwszego elementu który zliczyłeś. Czy tego chcesz?

    Pozdrawia Łukasz Szpakowski.