    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sortowanie
    Date: Sun, 14 Oct 2012 13:56:38 +0200
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <c...@g...com>
    <k5cs8t$bkr$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <k5e2d2$jgh$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <k5e5co$iip$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <k5e6pg$jti$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2012-10-14 13:22, kenobi pisze:

    > spox, ale kasperski to upowszechnil ;-)

    Bzdury. Kasperski urodził się w 1976r.
    Wiki twierdzi, że trzeci tom
    The Art of Computer Programming
    to 1973.
    Ten algorytm był powszechnie znany 'od zawsze'.

    Kiedy był ten konkurs? 1990 to już 'Cormen'.

    > przynajmniej sobie i mnie (przeniosl to

    A mi moja dziewczyna wytłumaczyła na czym polegają
    plazmony powierzchniowe. Mam je publicznie
    nazywać 'rozwiązaniami Anki'? Bez jaj;)

    > na mojsiejszy grunt) tak ze widze
    > pewien powod by to tak tu nazywac (niech
    > bedzie ze oficjalna nazwa to counting
    > sort, spox)

    Nie, jest to mylące (nikt nie kojarzy tego!)
    i wprowadza w błąd (piedołę będa powtarzać inni)

    Zrozum, że to legenda zrobiona na ignorancji autora.
    I chyba do dziś nie załapał, jeśli się tym chwali w ksiażce.

    pzdr
    bartekltg