    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...pl>
    Subject: Re: sortowanie
    <k59jgh$mb7$1@mx1.internetia.pl> <k59jvr$360$1@node1.news.atman.pl>
    <k59q5n$np3$1@mx1.internetia.pl> <k5a1ih$slr$1@node2.news.atman.pl>
    <k5bd6c$a6c$1@mx1.internetia.pl> <k5blvn$3nk$1@node1.news.atman.pl>
    <k5chsn$f2b$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@g...com>
    <5079e395$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5079ec94$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5crml$h7t$1@node2.news.atman.pl>
    <5079f663$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5ctos$j0l$1@node2.news.atman.pl>
    Date: 14 Oct 2012 13:56:35 GMT

    On 2012-10-13, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > Dla 20?

    Chyba to cofnę, bo źle się wyraziłem.
    Tzn. wyniki są, więc ktoś napisał programy dowodzące, że posortowanie
    po iluś porównaniach jest możliwe. Nie wiem czy ktoś napisał program
    sortujący :).

    > Sprzętowe sortowanie za pomocą pełnego drzewa decyzyjnego
    > dla 20 liczb? Jaja sobie robisz? ;) Oszczedza się kompa,
    > ale trzeba tone krzemu.

    Nie wiem jak to się odbywa. Może tak jak w algorytmie Ford-Johnson
    (podział problemu).

    W rozwiązaniach, o których mówię (np. w fizyce), tona krzemu pewnie
    wchodzi w grę :).
    Nie mniej 20 to brzydka liczba. Spodziewałbym się 8, 12 czy 16.

    > Ładny. Ale widzisz różnicę między nim, a pełnym drzewem.
    > To się mieści w RAMie lub krzemie;)

    Kto wie jak to będzie wyglądało, jak porzucimy krzem :). Nie mniej
    rzeczywiście zaimplementowanie dla 20 liczb byłoby cokolwiek
    kłopotliwe (choć kombinować jakoś można, ale się nie zagłębiałem
    w to aż tak).

    pozdrawiam,
    PK