    From: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sprawdzone opaski zaciskowe
    Date: Mon, 18 Jan 2010 14:27:47 +0100

    J.F. pisze:

    > Musial byc dobrym tworzywem pokryty.

    Tak i jeszcze jak pod osłonką jest drut ocynkowany ponieważ ogladając
    siatke sąsiada a moją zwykłą ocynkowaną po kilku latach to nie ma nic
    bardziej popekanego i pordzewiałego od UV i warunków jak tworzywo na
    drucie NIE ocynkowanym. Ale jak tworzywo peka to nic nie pomoże. Czy to
    pasek zaciskowy czy drut powlekany.

    Są w sklepach instalacyjnych paski aluminiowe tzw bednarka na kilogramy
    moze tego spróbuj. Jak zależy Ci na dodatkowej izolacji i nie wystarcza
    ta na kablu to moze na bednarke alu naciągać termokurczliwe ?. Ale to
    takie dywagacje moje.

    pozdr
    AK