  • Data: 2002-01-05 02:06:17
    Temat: Re: stale lacze
    Od: "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak nie SDI to kaplica. Przecież nie bedziesz płacił ~700zł/misiąc za 33kbps
    radiowo!
    Kafejka odpada, kablówka odpada, satelita dwukierunkowy >$4000 odpada,
    dzierżawka... minimum 20km drutem do najbliższego providera * 14zł za km, bo
    coś koło tego jak się orientowałem, konkurencji żadnej (w "Seksmisji" akurat
    to była zaleta :)).

    Też mieszkam na wsi i 2 lata musiałem się użerać z BOKiem.

    > Dlaczego SDI odpada ?
    >
    > Ja_mieszkam_na_wsi i jak widac mam SDI.

    A ja myślałem, że Poznań to takie duże miasto :)

    --
    * * * Michał * * *
    Z początku adresu zwrotnego wytnij @