  • 1. Data: 2002-01-04 21:52:00
    Temat: stale lacze
    Od: k...@g...pl (krzysiek)

    jakie sa perspektywy podlaczenia stalego lacza dla osob mieszkajacych
    na wsi?(SDI odpada)

    krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-04 23:11:41
    Temat: Re: stale lacze
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <k...@g...pl> napisał:

    > jakie sa perspektywy podlaczenia stalego lacza dla osob mieszkajacych
    > na wsi?(SDI odpada)

    Dlaczego SDI odpada ?

    Ja_mieszkam_na_wsi i jak widac mam SDI.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980

  • 3. Data: 2002-01-05 02:06:17
    Od: "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl>

    Jak nie SDI to kaplica. Przecież nie bedziesz płacił ~700zł/misiąc za 33kbps
    radiowo!
    Kafejka odpada, kablówka odpada, satelita dwukierunkowy >$4000 odpada,
    dzierżawka... minimum 20km drutem do najbliższego providera * 14zł za km, bo
    coś koło tego jak się orientowałem, konkurencji żadnej (w "Seksmisji" akurat
    to była zaleta :)).

    Też mieszkam na wsi i 2 lata musiałem się użerać z BOKiem.

    > Dlaczego SDI odpada ?
    >
    > Ja_mieszkam_na_wsi i jak widac mam SDI.

    A ja myślałem, że Poznań to takie duże miasto :)

    --
    * * * Michał * * *
    Z początku adresu zwrotnego wytnij @

  • 4. Data: 2002-01-05 11:43:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl> napisał:

    > Też mieszkam na wsi i 2 lata musiałem się użerać z BOKiem.

    Ja się użerałem rok - w końcu dzieki rozmaitym sztuczkom (szczegóły na
    priv jakby co)
    się udało :-)

    > A ja myślałem, że Poznań to takie duże miasto :)

    Duże i fajne :-) Rev dnsy mamy zabrane z puli poznańskiej konkretnie ze
    Świerczewa zdaje sie. Mieszkam w gminie Dopiewo.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980

  • 5. Data: 2002-01-05 23:34:40
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    > jakie sa perspektywy podlaczenia stalego lacza dla osob mieszkajacych
    > na wsi?(SDI odpada)

    zadne. chyba ze jakos trafisz szczesliwie w zasieg lacza radiowego. :-/

    pozdrowienia,
    _____
    Kerin

  • 6. Data: 2002-01-05 23:36:28
    Od: "Marek" <m...@p...fm>

    Użytkownik Michał Lankosz <@mike2001@tlen.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a15kt7$fp9$...@n...tpi.pl...
    > Jak nie SDI to kaplica. Przecież nie bedziesz płacił ~700zł/misiąc za
    33kbps
    > radiowo

    Dlaczego 700zl za 33kbps? Przeciez za tyle mozna miec radiowke 512kbps.

    Marek

  • 7. Data: 2002-01-05 23:36:49
    Od: "Marek R" <m...@m...wox.org>

    > Ja się użerałem rok - w końcu dzieki rozmaitym sztuczkom (szczegóły na
    > priv jakby co)
    > się udało :-)

    Witam wszystkich.
    A ja sie nie uzeralem i po 3 miesiacach sami dali.
    Jestem tylko ciekaw czy nie zrobia dynamicznego IP.
    Pozdrawiam, Marek

  • 8. Data: 2002-01-05 23:38:47
    Od: k...@g...pl (krzysiek)

    ponoc za daleka odleglosc:(

  • 9. Data: 2002-01-06 16:00:36
    Od: "Michał Lankosz" <@mike2001@tlen.pl>

    > Dlaczego 700zl za 33kbps? Przeciez za tyle mozna miec radiowke 512kbps.
    Tyle było w starym cenniku KKI (Krakowski Komercyjny Internet). Teraz
    popatrzyłem (http://www.kki.pl/kki/oferta/internet/radio.php) i widzę, że
    się zmieniło - jest podział na taryfy.
    za 32kbps około 250zł , a za 128kbps to już prawie 900zł.
    +sprzęt 999zł
    To była jedyna alternatywa.

  • 10. Data: 2002-01-18 16:59:25
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Podaj moze co to za wies i gdzie sie znajduje. Sa sieci Amatorskie i
    stosujac takie czy inne rozwiazanie mozna sprobowac podlaczyc sie.