  • 21. Data: 2016-11-02 14:49:45
    Temat: Re: stopnie celsjusza
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 02.11.2016 o 11:57, Robert Wańkowski pisze:
    > Ale mamy XXI wiek. :-)
    > Głosem wpisuję do wyszukiwarki hasła,

    To może chociaż szeptem :P

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2016-11-02 15:29:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-11-02 14:49, Mario wrote:

    > To może chociaż szeptem :P

    https://www.youtube.com/watch?v=e16baGK71do&ab_chann
    el=Weronika

    Włodek ;-)

  • 23. Data: 2016-11-02 16:51:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, November 2, 2016, 1:58:31 PM, you wrote:

    > I w ramach tego 21w chcesz miec klawiature o 60 tys klawiszy ? :-)

    A potrzebujesz wszystkich 60 tysięcy znaków na raz? Definiujesz sobie
    te znaczki, których używasz.

    > O widzisz, dobry pomysl, glosem wprowadzaj te symbole :-)))

    Po co, skoro mam klawiaturę :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2016-11-02 17:31:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...

    >A potrzebujesz wszystkich 60 tysięcy znaków na raz?

    A bo to wiadomo, ktore beda potrzebne ?
    Szczegolnie, jak sie moda rozpleni - lacinskie, polskie, europejskie,
    matematyczne, rosyjskie, armenskie, gruzinskie, chinskie, japonskie,
    koreanskie, indyjskie ..

    >Definiujesz sobie te znaczki, których używasz.

    Jest to jakis pomysl ... a potem przy zmianie kompa znow robota :-)

    >Po co, skoro mam klawiaturę :P

    A jak sie nazywa ten znaczek delty/d w pochodnych czastkowych ?

    J.

  • 25. Data: 2016-11-02 17:35:17
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 02.11.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jest to jakis pomysl ... ale co - namalowac koleczko, a program sie
    > potem dopyta czy chcialem
    > o, O, 0, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, , ,
    > C, c, 6, 9, ?,
    >
    > wiecej koleczek nie znalazem, ale na oko nie mam wielu czcionek -
    > chinskich nie widze czy innych azjatyckich.
    >
    > A ... w wielu czcionkach nie ma tych symboli, wiec jak ktos nie widzi,
    > to moze nich sprobuje na Arial przestawic :-)
    >
    > J.

    Od kilku lat są też w ogólnym użyciu urządzenia z takim systemem co to
    nawet nie używa Ariala. Popularny jest w nich za to Noto, który zawiera
    ponad 100000 znaków w te używane przez wszystkie języki świata.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Noto_fonts

  • 26. Data: 2016-11-02 22:19:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > A bo to wiadomo, ktore beda potrzebne ?

    Ja na przykład wiem.

    > Szczegolnie, jak sie moda rozpleni - lacinskie, polskie, europejskie,
    > matematyczne, rosyjskie, armenskie, gruzinskie, chinskie, japonskie,
    > koreanskie, indyjskie ..

    Ja mam w podstawowym układzie klawiatury dodane znaczki z tych języków,
    co czasem używam (że znam, to może zbyt wiele powiedzine). Do tego te
    parę symboli, które bywają mi często potrzebne. Ponadto osobny układ
    grecki i cyrylica. Gruzińskim nie władam, więc nie mam problemu.

    > Jest to jakis pomysl ... a potem przy zmianie kompa znow robota :-)

    Przekopiować plik? Co to za robota?

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2016-11-02 23:32:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, November 2, 2016, 5:31:06 PM, you wrote:

> [...]
    > koreanskie, indyjskie ..
    > Jest to jakis pomysl ... a potem przy zmianie kompa znow robota :-)

    Dlaczego? Definicja jest zawarta w jakimś pliku, nieprawdaż? Problemem
    może być radykalna zmiana systemu...

    Chodzi ci o małą deltę? ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2016-11-03 11:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    lid...

    >Dlaczego? Definicja jest zawarta w jakimś pliku, nieprawdaż?
    >Problemem
    >może być radykalna zmiana systemu...

    Jesli jest zawarta w pliku i wiadomo jakim, to nie jest zle.
    Gorzej, jak, ***, w jakim rejestrze ..

    >Chodzi ci o małą deltę? ?

    Tak na oko to ogonek jakis niedociagniety.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pochodna_cz%C4%85stkow
    https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wnania_Cauchy%E
    2%80%99ego-Riemanna

    to jest "mala delta" ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Delta_(litera)
    chyba nie - tu jest odwinieta w inna strone.

    J.

  • 29. Data: 2016-11-03 11:27:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    >
    > to jest "mala delta" ?
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Delta_(litera)
    > chyba nie - tu jest odwinieta w inna strone.

    Takie są skutki naiwnej wiary w to, że wystarczy klawiatura i kilkadziesiąt
    tysięcy znaczków, by wszystko dało się zapisać. Nie, symbol pochodnej nie
    jest małą deltą, choć od niej się wywodzi.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2016-11-03 13:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:
> [...]

    I tu RoMan dal znaczek odpowiedni, a u Ciebie juz jej nie ma.
    Takie to zalety 21 wieku :-)

    I przy okazji ciekawostka - jak ogladam post Romana, to widze symbol
    ktory chcialem.
    Jak odpowiadam, to widze nieco inny.

    Ot, kwestia czcionki ... a moze rozmiaru :-)

> [...]
    >nie
    >jest małą deltą, choć od niej się wywodzi.

    W wiki podano kod (HTML: &#8706; lub &part;, unikod: U+2202)
    Mala delta grecka to
    U+03B4, (html &delta; lub &#x03B4; lub &#948;)

    21 wieku, sie, *#%#%$, zachcialo :-)

    RoManie - ktory znaczek wpisales ?
    ? czy ?

    Chyba dobry, bo teraz I ja widze roznice :-)

    J.