  • Data: 2018-12-17 13:28:37
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2018 o 12:17, Liwiusz pisze:

    > Kilka metrów hamowania łącznie z reakcją, na śliskiej nawierzchni, to
    > nie była szybka jazda.

    Zgrubnie 20 metrów w 1.25s (policzyłem od wjazdu na czerwoną linie do
    bum - 5 sekund przy szybkości 0.25, oceniłem to na 20 mertów). 57 km/h -
    to nie jest odpowiednia prędkość do pokonywania przejść na nkórych nie
    mamy widoczności. Chyba że coś źle policzyłem, ale błąd IMHO nie
    powinien być większy niż 25%, więc i tak wychodzi w okolicy 50.

    Shrek